Лоукостер EasyJet підтвердив хакерську атаку і крадіжку даних 9 млн клієнтів

Британський лоукостер EasyJet у вівторок визнав, що дані клієнтів авіакомпанії були викрадені в результаті хакерської атаки.
Згідно з повідомленням EasyJet, "кібератака з використанням високотехнологічних засобів" торкнулася приблизно 9 млн клієнтів авіакомпанії. Хакери викрали дані їх поштових скриньок і інформацію щодо їх поїздок.
Крім того, наголошується, що хакери "отримали доступ" до інформації про платіжні картки 2,2 тис. осіб.
За даними BBC, керівництво лоукостера дізналося про атаку ще в січні, однак тільки в квітні компанія змогла повідомити про це тих клієнтів, чиї дані карт були викрадені.
У EasyJet запевнили, що до 26 травня завершать інформування всіх клієнтів, яких торкнулася кібератака.
"Немає жодних даних про те, що будь-яка особиста інформація будь-якого характеру була неправомірно застосована, однак ми підтримуємо контакт приблизно з 9 млн клієнтів, до чиїх даних хакери отримали доступ. Ми рекомендуємо їм зробити кроки із захисту даних, щоб мінімізувати ризики потенційного фішингу", - йдеться в повідомленні EasyJet.