Інтерфакс-Україна
16:32 14.03.2019

Голова "Укроборонрому": Україна володіє всією необхідною техдокументацією для ремонту і продовження льотного ресурсу модельного ряду бойових "МіГ", "Су", "Іл", "Мі"

2 хв читати
Голова "Укроборонрому": Україна володіє всією необхідною техдокументацією для ремонту і продовження льотного ресурсу модельного ряду бойових "МіГ", "Су", "Іл", "Мі"

У держконцерні "Укроборонпром" розцінюють як сумнівні та необґрунтовані твердження високопоставлених представників Федеральної служби ВТС РФ про ексклюзивне право розробника впливати на супровід реалізованої на світовому ринку озброєнь авіаційної техніки, повідомила в четвер прес-служба держконцерну з посиланням на голову "Укроборонпрому" Павла Букіна.

Коментуючи оприлюднений у ЗМІ і датований 27 лютого 2019 року лист заступника голови Федеральної служби ВТС РФ Михайла Пєтухова головному маршалу авіації, командувачу ВПС Індонезії, голова "Укроборонпрому" П.Букін пояснив: "Такі листи - спроба витіснити нас із перспективних міжнародних ринків".

У зв'язку з цим голова "Укроборонпрому" наголошує, що Україна володіє всією необхідною технічною документацією для забезпечення поточного та капітального ремонту, продовження льотного ресурсу військової авіації широкого модельного ряду - "МіГ", "Су", "Іл", "Мі". За його словами, такі права не мають зворотної сили, і у РФ немає правових підстав вимагати від України додаткового ліцензування.

"У питаннях регулювання військової авіації кожна країна-експлуатант встановлює свої правила і вносить зміни до конструкції. Маркером самостійності є достатність науково-технічного, конструкторського і виробничого потенціалу кожної країни. Тому претензії розробників або виробників, у цьому випадку російських, – неактуальні", - пояснив П.Букін.

Як уточнив П.Букін, ДП "Луцький ремзавод "Мотор", що входить до "Укроборонпрому", забезпечує проведення капремонту авіадвигунів АЛ-31Ф і ГТДЕ-117-1, ВКА і всіх їхніх вузлів та агрегатів з 1990 року.

"Ремонт виконується в обсязі і за технологіями у відповідності до ремонтної документації, що діє на підприємстві, відповідно до стандартів, технічних умов та іншої правової бази, що діє в Україні", - зазначив голова "Укроборонпрому", наголосивши: "Перед укладенням контракту, представники замовника обов’язково виконують верифікацію підприємства, оглядають виробничі потужності, перевіряють діючі сертифікати, що підтверджують легітимність ремонту і рівень стандартів якості".

Раніше ресурс "Цензор.НЕТ" оприлюднив підписаний М.Пєтуховим лист на ім'я командувача ВПС Індонезії, в якому російська сторона застерігає індонезійського маршала від розміщення в Україні замовлень на ремонт авіатехніки, зокрема двигунів АЛ-31Ф для Су-27 і заявляє, що сертифікація українських ремпідприємств на відповідність діючій технічній документації не здійснювалася. При цьому в документі окремо наголошується, що російська сторона "не зможе нести відповідальність за експлуатацію таких літаків".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Зеленський - патріарху Варфоломію: Навіть у Святвечір і Різдвяну ніч РФ не припиняла жорстоких ударів по Україні

Бригади 7 корпусу ДШВ доставили різдвяні страви бійцям на передовій

В Чернігові відомо про 8 постраждалих від влучання російського БпЛА у багатоповерхівку

У Міноборони розповіли про український БпЛА "Лінза", який вироблятимуть спільно з Німеччиною

Суд відмовив Держетнополітики у задоволенні апеляції щодо забезпечення позову у справі про припинення діяльності Корецького монастиря (МП)

Померла жінка, що постраждала через ворожий обстріл Києва 23 грудня

Українці вже придбали 40 тис. квитків за програмою "УЗ 3000 км"

City One Development ввела в експлуатацію сьому чергу кварталу "Новопечерські Липки"

Ускладнення руху транспорту та роботи підприємств очікується в Україні через ожеледицю та хуртовину

Кількість постраждалих у Чернігові зросла до п'яти – військова адміністрація

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА