Мінінфраструктури не вбачає причин для скорочення суднозаходів в українські порти через воєнний стан

Міністерство інфраструктури не вбачає причин для зниження кількості суднозаходів у морські порти України після введення воєнного стану, повідомив директор департаменту реформування і функціонування морського і річкового транспорту міністерства Олександр Басюк.
"Ми не бачимо загрози зниження кількості суднозаходів до українських портів загалом у зв'язку з введенням воєнного стану", - заявив він під час інфраструктурних дня Європейської бізнес асоціації (ЄБА) у Києві у вівторок.
Водночас він зазначив, що існує можливість підвищення страховими компаніями вартості ризиків, що може позначитися на ціні фрахту.
"Є Міжнародний кодекс захисту суден і портових споруд, затверджений у рамках конвенції СОЛАС-74 - це звичайна міжнародна практика. Ми підвищуємо рівень охорони порту. Судно, яке заходить, відповідно, має свій рівень охорони", - зазначив він.
При цьому, за словами О.Басюка, може бути збільшено час і ретельність огляду суден.
У свою чергу, міністр інфраструктури Владими Омелян зазначив, що проблеми з суднозаходами в порти Азовського регіону можуть виникнути, передусім, через порушення російською стороною прав торгових суден на безперешкодний прохід Керченською протокою і Азовським морем.
"Водночас у кожного порту - своя продукція. Тобто, перекинути продукцію з іншого регіону або перенаправити продукцію, що постачається з Маріуполя і Бердянська до Одеси, - досить складно логістично", - наголосив він.
Зараз, за словами міністра, вантажно-розвантажувальні роботи в портах Азовського моря здійснюються безперешкодно.
"Надалі відстежуватимемо і реагуватимемо. Ми моніторимо ситуацію в режимі онлайн, адже те, що зробила Росія 25 листопада, може повторитися в будь-яку секунду", - наголосив В.Омелян.
Як повідомлялося, Мінінфраструктури розпорядився вжити додаткових заходів щодо забезпечення охорони об'єктів інфраструктури.