16:28 12.04.2018

"Укравтодор" обіцяє до 1 травня відремонтувати найбільш проблемні ділянки траси Київ-Одеса

3 хв читати
"Укравтодор" обіцяє до 1 травня відремонтувати найбільш проблемні ділянки траси Київ-Одеса

Голова Державного агентства автомобільних доріг України ("Укравтодор") Славомір Новак доручив до 1 травня здійснити на найбільш проблемних ділянках дороги М-05 Київ-Одеса аварійний ремонт і забезпечити проїзд.

Як повідомила прес-служба "Укравтодору", з 3 квітня розпочато виконання робіт з ліквідації ямковості деформації покриття за рахунок коштів на поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання.

"Останнім часом стан цієї дороги викликає багато критики з боку громадськості. Основна причина такого стану дороги полягає в тому, що переважна більшість її ділянок експлуатується з наднормативними термінами і вже давно потребує капітального ремонту", - йдеться в повідомленні.

Зокрема, потреба в коштах на проведення капітального ремонту на ділянці від Білої Церкви до Одеси становить 16 млрд грн.

"Зараз триває активна фаза переговорів з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) про надання кредиту для проведення капітального ремонту М-05 на ділянці дороги Біла Церква - Умань (87 - 206 км) протяжністю 118,6 км ", - відзначається в прес-релізі агентства.

На сьогодні "Укравтодор" проводить капітальний та середній ремонт дороги М-05: на ділянках 17 - 36 км, 42 - 58 км, 58 - 87 км здійснюється капітальний ремонт за рахунок кредитних коштів ЄБРР та ЄІБ; на ділянках 13 - 17 км, 36 - 42 км здійснюється капітальний ремонт за рахунок Державного дорожнього фонду на загальну суму 191,8 млн грн; на ділянці 128 - 143 км виконується поточний середній ремонт на загальну суму 134 млн грн відповідно до постанови Кабінету Міністрів від 07 лютого 2018 року № 60.

Крім того, на ділянці 402-409 км планується завершити капітальний ремонт на суму 24,4 млн грн (Зараз визначені підрядні організації, роботи планується розпочати найближчим часом); на ділянці км 445 + 432 буде здійснено капітальний ремонт моста через Хаджибейський лиман на суму 200 млн грн (проектно-кошторисна документації знаходиться на експертизі, після затвердження будуть проведені тендерні процедури закупівель, визначені підрядну організацію і розпочато роботи).

"Укравтодор" нагадує, що будівництво автомобільної дороги Київ-Одеса почалося в 1926 році. До 1960 року була побудована дорога II категорії з шириною проїзної частини 7,5 м. З 1965 року по 2002 рік виконувалася реконструкція ділянок М-05 з розширенням дороги до чотирьох смуг руху (категорія 1-Б) на наступних ділянках: від Києва до Жашкова (138 км), від Червонознам'янки до Одеси (81 км) і на частині дороги протяжністю 29 км на ділянці від Жашкова до Умані (170 - 199 км). Ділянка автодороги від Жашкова залишився в первозданному вигляді, крім 29 км на ділянці від Жашкова до Умані.

Тим часом, в 2003 році ухвалили закон "Про реконструкцію та експлуатацію на платній основі автомобільної дороги Київ - Одеса на ділянці від Жашкова до Червонознам'янки. Загальна відстань ділянки автодороги, яка підлягала реконструкції, становило 219 км, загальна вартість робіт майже $ 800 млн.

Реконструкція почалася в 2003 році на 118 ділянках автодороги в Черкаській, Кіровоградській, Миколаївській та Одеській областях. До робіт було залучено 63 українських дорожньо-будівельних і спеціалізованих мостобудівних організацій, будівельні підрозділи "Укрзалізниці", залізничні війська, будівельні компанії з Туреччини, Білорусі, Фінляндії, Німеччини та Македонії, залучено понад 1780 одиниць техніки.

Роботи по реконструкції автомобільної дороги М-05 Київ-Одеса здійснювалися за кредитні кошти. Зокрема, в 2004 році був отриманий кредит Deutsche Bank AG в розмірі $ 480 млн.

В результаті 23 жовтня 2004 року була відкрито рух автомобільного транспорту по чотирьох смугах реконструйованої ділянки Жашків - Червонознам'янка протяжністю 219 км, побудовано 11 мостів, 29 шляхопроводів, 29 транспортних вузлів.

У 2007 році розпочався капітальний ремонт дороги М-05 від Червонознам'янки до Одеси, а в 2010 році він був призупинений через відсутність фінансування. Незавершений ремонт конструкції дорожнього одягу після тривалої експлуатації (понад 10 років) призвів до того, що на наявному покритті за інтенсивного руху великовантажного транспорту виникли значні деформації.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Суд у Хорватії скасував арешт яхти Медведчука - депутат Железняк

Нові фільми Філліпса та Альмодовара увійшли до основного конкурсу Венеційського кінофестивалю

Угруповання російських окупантів у Запорізькій області майже 90 тис., на придніпровському напрямку 65 тис.

ЄК проаналізує лист Угорщини та Словаччини щодо припинення Україною транзиту нафти - представник

Єменський порт Ходейди сильно постраждав від удару Ізраїлю, працює з обмеженнями - ЗМІ

Група нардепів заблокувала трибуну ВР і вимагає розгляду законопроєкту про заборону діяльності РПЦ

ВР продовжила термін загальної мобілізації - нардеп

Шмигаль: Розраховуємо пройти зиму, використовуючи газ власного видобутку

Кабмін схвалив стратегію продбезпеки України до 2027 року - Шмигаль

Перебої авіасполучення із Сицилією спостерігаються через активність вулкана Етна

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА