КМДА проведе аудит ефективності розміщення зовнішньої реклами

Департамент внутрішнього фінансового контролю аудиту Київської міськдержадміністрації (КМДА) 25 травня розпочне аудит ефективності діяльності департаменту містобудування та архітектури КМДА і КП "Київреклама" у сфері розміщення зовнішньої реклами.
"Усім вже набридло витрачати час і ресурси на боротьбу з нелегальними рекламними конструкціями, чиновниками-хабарниками та іншим проблемами в цій сфері. Тому детальний аналіз функціонуючої системи розміщення зовнішньої реклами в Києві допоможе виявити ризикові операції і механізми, а також розробити пропозиції, спрямовані на подолання недоліків", - заявив перший заступник глави КМДА Геннадій Пліс у вівторок, повідомила прес-служба.
Проведення аудиту, зокрема, стане пілотним проектом у рамках співпраці Державної фінансової інспекції України і Міністерства фінансів Королівства Нідерланди.
На думку Г. Пліса, аудит дозволить у майбутньому впорядкувати процес розміщення рекламних конструкцій, ліквідувати корупційні ризики, забезпечити відкритість і прозорість процедури ухвалення рішень дозвільного характеру, демонтажу та ін.
Як заявив Г.Пліс, за результатами реформування сфери зовнішньої реклами в Києві, планується скоротити кількість зовнішньої реклами паралельно зі збільшенням надходжень до міського бюджету.