12:50 03.07.2013

"Оболонь" прогнозує спад обсягів продажу слабоалкогольних напоїв на 30% у разі підвищення акцизу

2 хв читати

Корпорація "Оболонь" (Київ) прогнозує, що у разі триразового підвищення акцизів на слабоалкогольні напої (САН) обсяги продажу цієї продукції в Україні скоротяться на 30%.

"У разі підвищення акцизу втричі ми прогнозуємо скорочення виробництва САН і зменшення обсягів продажу. Орієнтовно очікується падіння обсягів продажу до 30%. Ринок САН між собою ділять два великі гравці: корпорація "Оболонь" та "Нові продукти", які разом займають частку понад 90%, тому основний удар припаде саме на них", - повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" в корпорації.

За оцінками компанії, вартість слабоалкогольних напоїв у разі збільшення акцизу до 148 грн/літр 100-відсоткового спирту зросте на 50-70%.

Інші учасники цього ринку поки що не надали коментарів стосовно можливого підвищення ставок акцизу.

Як повідомлялося, група народних депутатів пропонує парламенту України підвищити ставку акцизу на слабоалкогольні напої втричі - з 49,49 грн/літр до 148 грн/літр 100-відсоткового спирту. За запропонованого збільшення акцизу ціна пляшки 0,33 літра слабоалкогольного напою має зрости до 11 грн, або на 34%.

Корпорація "Оболонь" - один із найбільших українських виробників пива, безалкогольних і слабоалкогольних напоїв, мінеральної води та найбільший у країні експортер пива.

До складу корпорації входить головний завод у Києві та дев'ять підприємств у регіонах.

Основні бренди: "Оболонь", Carling, Zlata Praha, Bitburger, hike premium, Zibert, "Десант", "Жигулівське", "Ячмінний Колос", "Живчик", "Прозора". Корпорація також випускає слабоалкогольні напої Rio, "Джин-тонік", "Віскі Вишня", "Ром-кола", "Бренді-кола".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА