Інтерфакс-Україна
15:52 20.01.2021

Уряд України підтримав законопроект, що дозволяє впровадження проектів державно-приватного партнерства в дорожній галузі

2 хв читати
Уряд України підтримав законопроект, що дозволяє впровадження проектів державно-приватного партнерства в дорожній галузі

Кабінет Міністрів України на засіданні в середу схвалив законопроект "Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо врегулювання бюджетних відносин під час реалізації договорів, укладених в рамках державно-приватного партнерства, у тому числі концесійних договорів".

Як повідомила прес-служба Міністерства інфраструктури, цей документ законодавчо врегульовує питання впровадження довгострокових бюджетних зобов'язань у рамках здійснення державно-приватного партнерства (ДПП), тим самим даючи "зелене світло" реалізації перспективних проектів на умовах ДПП.

"Впровадження перспективних проектів ДПП у дорожній галузі - один із головних пріоритетів для нашого міністерства на цей рік. Ми хочемо залучити приватних інвесторів на ринок українських автошляхів. Для цього вже розроблена перша програма ДПП у дорожній галузі, у рамках якої на першому етапі ми відновимо шість потенційних пілотних ділянок доріг загальною протяжністю 1,4 тис. км. Проте для її реалізації украй необхідне ухвалення законопроекту щодо врегулювання умов та особливостей взяття довгострокових бюджетних зобов'язань у рамках здійснення ДПП. Вдячний уряду за підтримку цього рішення, і дуже сподіваємося на якнайшвидше схвалення цього закону депутатами", - наводить слова міністра інфраструктури Владислава Криклія прес-служба відомства.

За його словами, законопроект передбачає можливість сплачувати за збудовану за рахунок приватних інвестицій інфраструктуру в розстрочку протягом 20-30 років. При цьому оплата здійснюватиметься після завершення будівництва чи реконструкції автошляху і залежатиме від його подальшого якісного утримання.

"Дороги не будуть платними для громадян. За інфраструктуру платитиме держава, але в розстрочку протягом 20-30 років. Якщо дорога не утримуватиметься відповідно до встановлених стандартів, платіж інвестору з боку держави зменшується на відповідний розмір штрафів, що визначається договором", - пояснив міністр.

Законопроект розробило Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України за підтримки групи Світового банку відповідно до п. 54 плану заходів з виконання Державної програми стимулювання економіки для подолання негативних наслідків, спричинених пандемією COVID-19, на 2020-2022 роки.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

НБУ не став продовжувати адмінобмеження P2P переказів 150 тис. грн завдяки жорсткішим самообмеженням ринку

Мінагрополітики розглядає варіанти компенсацій прифронтовим аграріям відміни 30% знижки у перевезенні зерна залізницею

Мінфін понизив ставку потенційних 3,5-річних бенчмарк-ОВДП до 15-15,5% річних

Глава UBS став найбільш високооплачуваним CEO у найбільших банках континентальної Європи у 2024 р.

ПУМБ і "Тімак Агро Україна" оновили програму кредитування добрив під врожай 2025р.

"Агротрейд" почав посівну камапнію-2025 з висіву гірчиці на 600 га

Газовидобувники просять знизити вимоги до якості газу для відновлення після руйнувань внаслідок атак РФ

Заповнюваність готелів у Києві зросла до 42% за підсумками 2024р. - Hotel Matrix

ФГВФО міг би взяти у роботу портфель "поганих кредитів" держбанків – директорка-розпорядниця

ФГВФО прагне до поствоєнної гарантованої суми відшкодування EUR100 тис. та поширення гарантування на юросіб

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА