Інтерфакс-Україна
16:39 06.02.2020

Частка соціальних медіа і месенджерів на ринку інтернет-реклами у 2019 р. зросла до 45,5% - ІнАУ

2 хв читати
Частка соціальних медіа і месенджерів на ринку інтернет-реклами у 2019 р. зросла до 45,5% - ІнАУ

Частка соціальних медіа (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber та ін.) в інтернет-рекламі у 2019 році становила а рекламних агентств 45,5%, що на 11,05 процентного пункту вище, ніж було в 2018 році.

Як зазначено в дослідженні, проведеному Інтернет асоціацією України (ІнАУ), частки сегментів медійної інтернет-реклами у 2019 році розподілилися так: банерна реклама - 34,6% ринку (скорочення на 2,4 п.п. порівняно з підсумками 2018 року); In-stream video (реклама у відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) - 39,5% (зниження на 2,5 п.п.); In-page video (content-roll) - 12,5% (зростання на 3,5 п.п.); інші нестандартні рішення (вікна, що спливають, pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоку, інші подібні прояви) - 8,6% (зростання на 1,6 п. п.); спонсорство - 4,8% (зниження на 0,2 п.п.).

Частки мобільної медійної інтернет-реклами (реклами, орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв) у частках загального обороту медійної інтернет-реклами становили: банерної реклами - 27,6% (зниження на 2,4 п.п.); частка In-stream video - 16,3% (зниження на 12,7 п.п.); частка In-page video (content-roll) - 1,6% (зниження на 12,4 п.п.); частка нестандартних рішень - 1,6% (зниження на 12,4 п.п.); частка спонсорства - 0,6% (зниження на 12,4 п.п.).

Загалом частка мобільної інтернет-реклами в загальному обороті становила за зазначений період 47,7%.

ІнАУ також визначила долю закупівель за допомогою Programmatic (автоматизованої реклами) на ринку медійної інтернет-реклами. Згідно з даними, вона становить 32,9%.

У дослідженні взяли участь такі агентства інтернет-реклами: Dentsu Aegis Network Ukraine; razom communications; Sigma; AGAMA Digital Group (OMD), IPlace; TMGU; AdWork; DIEVO; MediaHead; NEOS Digital, Netpeak; WebPromo; PROMO, ADINDEX, MixDigital.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Україна отримала $50 млн від Світового банку за проєктом у сфері охорони здоров’я THRIVE

Наступного тижня Україна завершить сезон відбору газу та зосередиться на підготовці до зими – ексміністерка енергетики

НБУ заперечив політичний тиск у справі перевірки банку Порошенка

IWG plc готує відкриття другого Spaces у Києві у 2026 році

Мінсільгосп США підвищив на 3,2% прогноз експорту Україною пшениці в 2024/25 МР

CRH може втратити в Україні активи на EUR100 млн через скасування судом дозволу АМКУ на покупку компаній "Дікергофф"

Виторг від реалізації підакцизних товарів у березні 2025р виріс - ДПС

Комісія першого конкурсу на нову генеруючу потужність відхилила пропозицію "Укрнафти" та ще двох учасників

Rozetka передать весь прибуток за продаж товарів "Біосфери" на відбудову зруйнованих складів

БЕБ може створити бібліотеку зразків тютюнової продукції для боротьби з контрафактом

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА