Інтерфакс-Україна
10:18 17.12.2019

Netflix оприлюднив нові дані про передплатників та виручку за межами США

2 хв читати
Netflix оприлюднив нові дані про передплатників та виручку за межами США

Найбільший у світі сервіс потокового відео за підпискою Netflix Inc. оприлюднив нові детальні дані про передплатників та виручку за межами США, прагнучи загострити увагу аналітиків й інвесторів Уолл-стріт на зростанні компанії на інших ринках.

Кількість передплатників Netflix у Європі, на Близькому Сході й в Африці, об'єднаних в одну групу, зросла більше ніж удвічі з початку 2017 року, при цьому ця група є для Netflix найбільшою за межами США. Кількість передплатників у Латинській Америці також суттєво зросла, тоді як на частку Азії, як і раніше, припадає незначна частина бізнесу компанії.

Загалом кількість передплатників Netflix у світі налічує 158,3 млн осіб.

Зростання кількості користувачів сервісу в США довгий час було ключовим фактором для Уолл-стріт і основним драйвером зростання акцій компанії, пише The Wall Street Journal. Але останнім часом воно стало сповільнюватися: компанія зіткнулася з конкуренцією, що посилилася, коли на ринок почали виходити нові стримінгові сервіси.

Акції Netflix знизилися на 16% із середини липня, коли компанія оприлюднила звітність за другий квартал, повідомивши про перше зниження кількості передплатників у США майже за десятиліття.

У рамках нової схеми фінансової звітності Netflix об'єднала показники в США та Канаді. У кварталі, що завершився 30 вересня, загальна кількість передплатників у цих країнах зросла на 613 тис. і становить 67 млн. У звітності за аналогічний період, яку було оприлюднено у жовтні, йшлося, що кількість передплатників у США збільшилася на 520 тис., до близько 60 млн.

Кількість передплатників Netflix у Європі, Африці та на Близькому Сході становила 47,4 млн станом на 30 вересня порівняно з 19,7 млн станом на 31 березня 2017 року. Отже, показник за цей період зріс на 140%. При цьому виручка збільшилася майже втричі, до $4 млрд.

Кількість передплатників у Латинській Америці за аналогічний період зросла майже вдвічі - до 29,4 млн із 15,4 млн, виручка збільшилася більше ніж удвічі, до $2 млрд.

В Азіатсько-Тихоокеанському регіоні компанія збільшила кількість передплатників більш як утричі - до 14,5 млн проти 4,7 млн, виручка зросла до $1 млрд з $116 млрд.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Держслужба зайнятості вперше виплатила ФОПу з інвалідністю компенсацію за облаштування робочого місця

Перехід до проєктного фінансування підвищить безпеку інвесторів в житло - думка

"Укрнафта" тренує власні моделі штучного інтелекту на даних нафтогазовидобутку за 65 років

Китай заборонив місцевим авіакомпаніям прийом поставок літаків Boeing

МЕА під тиском торговельних війн знизило оцінку зростання світового попиту на нафту в 2025 р. на 300 тис. б/д

ЄС опублікує план припинення імпорту російської нафти та газу в травні

ЄБРР надає Райффайзен Банку гарантію розподілу портфельних ризиків для інвестицій EUR100 млн в енергетику

Audi і Porsche відкличуть понад 60 тис. автомобілів

ДТЕК за тиждень повернув енергопостачання для 75,5 тис. абонентів в Донецькій і Дніпропетровській областях

Переговори з Болгарією про закупівлю обладнання для ХАЕС-3,4 все ще тривають через її ініціативу підвищити суму угоди – нардеп

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА