Інтерфакс-Україна
11:14 24.03.2023

"Нова пошта" перезапустила оновлений "Сейф-сервіс"

2 хв читати
"Нова пошта" перезапустила оновлений "Сейф-сервіс"

Група компаній "Нова пошта" перезапустила систему безпечних угод із доставки, яку було скасовано 2020 року через діяльність шахраїв, тепер "Сейф-сервіс" доступний виключно в мобільному застосунку, повідомила пресслужба поштового оператора.

"Зараз усе інформування продавця та покупця щодо перебігу онлайн-покупки, оплата замовлення відбувається в найбільш захищеному каналі - у мобільному застосунку "Нової пошти". І це додає нам упевненості, що "Сейф-сервіс" буде безпечним і корисним для продавців і покупців", - зазначив СЕО фінтех-компанії NovaPay, яка надає сервіс, Андрій Кривошапко.

Як зазначає поштовий оператор, "Сейф-сервіс" забезпечує безоплатне повернення посилки для продавця, а покупець, зі свого боку, більше не має здійснювати передплату.

Зокрема, покупець отримує повідомлення з номером накладної та можливістю оплатити замовлення. Після оплати товару в застосунку кошти не йдуть одразу на рахунок продавця, а резервуються. Отже, покупець має змогу оглянути посилку у відділенні та уникає ризику з передплатою незнайомому продавцю на картку. Лише після того, як він оглянув і забрав посилку, кошти через 30 хвилин перераховуються продавцю на картку.

Крім того, посилка, оформлена через "Сейф-сервіс", може зберігатися у відділенні п'ять днів. На шостий день вона автоматично повернеться до відправника, кошти - покупцеві, а угоду буде скасовано.

У "Новій пошті" уточнили, що для того, щоб скористатися "Сейф-сервісом", спершу продавець має створити експрес-накладну в мобільному застосунку, у розділі "Додаткові послуги" обрати "Сейф-сервіс", після цього покупець отримує push-повідомлення з номером накладної та має дві доби на оплату замовлення.

Як повідомлялося, "Нова пошта" запустила "Сейф-сервіс" у тестовому режимі 25 серпня 2020 року, проте вже 7 жовтня була змушена призупинити його роботу через зловживання послугою шахраями.

ОСТАННЄ

Причиною збою у доступі до стрічок агентства "Інтерфакс-Україна" стала проблема із енергозабезпеченням датацентру в Нідерландах

Мінцифри створило маркетплейс оборонних інновацій для учасників Brave1 і військових

"Укрпошта" в 2024р збільшила чистий дохід на 12,1%, скоротивши збиток в 1,9 раз

"Vodafone Україна" і "Київстар" завершили обмін частотами в спектрі 2100 МГц

"Vodafone Україна" запровадила "штучний інтелект" в call-центрі і в управлінні базовими станціями

Збій в "Дія" стався через технічні оновлення центру обробки даних

GigaCloud, De Novo та датацентр "Парковий" створюють Український альянс цифрового суверенітету

Україна вивільнила спектр 700 МГц для 4G/5G в прикордонній зоні Львівської та Волинської областей

Єврокомісія оштрафувала Apple і Meta за порушення закону про цифрові ринки

"Київстар" планує збільшити частку доходу від не пов'язаних з телекомом бізнесів до 10%, а згодом до 50% - CEO

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА