18:15 15.01.2024

Аварія на "синій" гілці метро виникла через авральне будівництво у 2010 році, - нардеп Бондарєв повідомив, коли відновиться рух поїздів

2 хв читати
Аварія на "синій" гілці метро виникла через авральне будівництво у 2010 році, - нардеп Бондарєв повідомив, коли відновиться рух поїздів

Причиною техногенної аварії на "синій" гілці метро та закриття руху між станціями "Либідська" та "Деміївська" стало авральне будівництво станцій у 2010 році. Через незадовільну якість будівництва поновлення руху поїздів киянам доведеться чекати 6 місяців. Про це заявив народний депутат України Костянтин Бондарєв який провів інспектування аварійної ділянки як член Комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури.

"На Комітеті ВР з питань транспорту та інфраструктури піднімалося питання аварійної ділянки метро на Теремки. Провів інспекцію. З'ясував причини, які призвели до аварії, та строки її усунення. Коріння проблеми йде набагато глибше в історію. Станції, які через 10 з лишком років після відкриття потребують ремонту, будувалися поспіхом, з великими труднощами і трагедіями, які замовчувалися. Зараз ситуація на аварійній ділянці стабілізована. Як повідомив начальник КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський, розробляється проєкт ремонту і паралельно проводяться підготовчі роботи. За приблизними розрахунками, на відновлення руху метро на цій ділянці потрібно близько шести місяців", - повідомив Костянтин Бондарєв.

Нардеп нагадав, що уряд Януковича вирішив використати будівництво метро на Теремки в якості своєї політичної кампанії в Києві, щоб добитися симпатій киян. Тому для уряду Азарова головним було побудувати швидко. А на якість було байдуже. Хоча це одна з найскладніших ділянок для будівництва метро. Між "Либідською" та "Деміївською" проходить русло річки Либідь і ґрунти навколо насичені водою.

За словами Бондарєва, через складність ділянки механізований тунелепрохідницький щит опинився під водою, і  тунелі добудовувалися практично вручну.

"Під час будівництва у призабійній зоні щита через викид пливуну загинули двоє метробудівців. Але трагедія старанно замовчувалася, а добудова метро на Теремки продовжувалося авральними темпами. В підсумку в цьому місці найгірша якість збірки тюбінгів тунелів серед всього київського метрополітену. І саме тут утворилися тріщини, через які зараз закрили метро", - зазначив Бондарєв. 

Костянтин Бондарєв вважає, що винних потрібно притягнути до відповідальності, а під час ремонтних робіт ретельно контролювати їхню якість.

"Азарова тепер навряд чи посадиш за цю історію. Але можна спитати з Попова, який був тоді головою КМДА. Якщо ці факти підтвердяться, я ініціюю кримінальне провадження проти Попова. І на майбутнє. Потрібен буде ретельний контроль, щоб підрядник під час ремонту застосовував найсучасніші технології будівництва тунелів. Тоді подібні ситуації надалі будуть виключені", - наголосив Костянтин Бондарєв.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

На харківському напрямку ворог намагався 5 разів прорвати оборону, напружена ситуація на курахівському напрямку - Генштаб

Від початку доби було 95 бойових зіткнень, окупанти скинули близько 40 КАБів - Генштаб

Нідерланди нададуть Україні БМП YPR із дистанційним управлінням

У постачанні ППО оперативності вільному світові не вистачає

Генерал Браун: Впевнений, що надані США ATACMS не були використані по Росії

Російська армія продовжує активні дії на куп'янському, курахівському, краматорському та покровському напрямках, активізувалася авіація ворога

На харківському напрямку за добу відбулося чотири бойові зіткнення, двічі - поблизу Вовчанська, ситуація під контролем

Байден розкритикував плани прокурора МКС домогтися ордерів на арешт Нетаньягу і глави Міноборони Ізраїлю

У США зараз немає планів відправляти своїх військових інструкторів в Україну - генерал Браун

Двоє цивільних постраждали внаслідок російського обстрілу Білозерки

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА