Інтерфакс-Україна
13:23 25.08.2023

"Сільпо" за підтримки Мінветеранів запускає кампанію "Ми хочемо продавати ветеранську продукцію"

2 хв читати
"Сільпо" за підтримки Мінветеранів запускає кампанію "Ми хочемо продавати ветеранську продукцію"

Мережа супермаркетів "Сільпо" за підтримки Міністерства у справах ветеранів України запускає інформаційну кампанію "Ми хочемо продавати ветеранську продукцію", повідомила пресслужба компанії агентству "Інтерфакс-Україна" в п'ятницю.

"В Україні ветерани-підприємці виробляють значну кількість конкурентоспроможних товарів і надають якісні послуги. Уже багато наших ветеранів розпочали власну справу, працевлаштовують побратимів і є менторами. Тож на рівні держави та у співпраці з великим бізнесом ми хочемо зробити наших ветеранів-підприємців упізнаваними виробниками якісної продукції, додати їм можливості", - повідомила міністерка у справах ветеранів України Юлія Лапутіна, слова якої наведено у пресрелізі.

У межах заявленої кампанії всі зацікавлені ветерани-фудпідприємці або члени їхніх родин (доки ветеран знову захищає Україну на фронті), а також сім'ї полеглих воїнів можуть подати заявку на співпрацю з "Лавкою традицій" у "Сільпо" як постачальники крафтової продукції.

"Уже більше ніж 10 років ми підтримуємо маленькі господарства і відбираємо найкращі фермерські продукти по всій країні, щоб жителі міст могли купити їх у своїх "Сільпо". Зараз наша мета – додати на полиці смачні продукти, створені українськими захисниками", - повідомила керівниця "Лавки традицій" Марина Булацька.

У межах ініціативи команда проєкту надасть додаткову підтримку потенційним постачальникам: сертифікати на безоплатну профільну освіту для фудпідприємців і прикладні поради від виробників, які співпрацюють із "Сільпо".

При цьому Міністерство у справах ветеранів України, у свою чергу, дозволить промаркувати відібрані для просування продукти графічним зображенням "Створено Захисниками" - створеним відомством брендом, мета якого завдяки інформаційно-іміджевій підтримці допомогти ветеранам-підприємцям стати впізнаваними виробниками якісної продукції.

Право на використання бренду вже отримало підприємство родини загиблого українського добровольця. Їхнє господарство опікується вирощуванням, переробкою та виробництвом продукції з кизилу, яку можна знайти на полицях мережі "Сільпо".

Уточнюється, що Мінветеранів продовжує сприяти розвитку підприємницьких ініціатив ветеранів. Так, через конкурсні проєкти Українського ветеранського фонду відомства надано підтримку 322 підприємствам і ГО ветеранів на загальну суму 64 млн грн. Окрім цього, було виділено мікрофінансування (20 тис. грн) на відновлення бізнесу ветеранів в умовах війни - підтримано 215 бізнесів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Держбюджет-2026 не збільшує виплати військовим, але будуть контракти з покращеними умовами, - Шмигаль

Генконсульство України буде відкрите в словацькому Пряшеві - МЗС

Свириденко до Железняка: Ознайомте мене з фактами, а я прийму відповідне управлінське рішення щодо Кулеби

Патрульна поліція спростувала інформацію про введення в Україні нового дорожнього знаку "білий ромб"

Петиція із закликом прибрати рекламу з поїздів та станцій метрополітену в Києві не набрала необхідних голосів

Качка обговорив з президентом Ізраїлю безпекову ситуацію в Україні

ЦПД спростував інформацію роспропаганди про вигадані злочини ЗСУ під Покровськом

Аварійні відключення е/е застосовані у 5 областях – "Укренерго"

Калмикова про вбивство військовослужбовця з ТЦК у Львові: Безпрецедентна подія, з'ясовуємо обставини

В PURL бере участь вже 21 країна на загальну суму зобовʼязань у $4,18 млрд - Сибіга

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА