09:39 16.09.2020

Керування персональним легким електротранспортом у стані сп'яніння необхідно заборонити - юрист

2 хв читати
Керування персональним легким електротранспортом у стані сп'яніння необхідно заборонити - юрист

 Керування персональним легким електротранспортом у стані алкогольного, наркотичного або іншого сп'яніння, а також під впливом лікарських препаратів необхідно заборонити, вважає керівник юридичної компанії "Організована правова група "Омерта" Євген Федосєєв.

"Невизначений статус легкого електротранспорту призводить до того, що їзда без правил породжує хаос на дорозі й нерідко призводить до серйозних ДТП, в яких сторонами є, зокрема, діти. Численні відео часто публікують у мережі", - сказав він агентству "Інтерфакс-Україна".

Федосєєв нагадав, що, відповідно до Правил дорожнього руху 2020 року, учасником дорожнього руху вважається особа, що бере безпосередню участь у процесі руху як пішохід, водій, пасажир, погонич тварин, велосипедист, а також особа, яка пересувається в колісному кріслі.

"Як бачимо, в цьому переліку немає якогось поняття або натяку на персональний електротранспорт. Нині на дорогах з'являються діти й дорослі на електричних скутерах, cегвеях, гіробордах, гіроскутерах, тобто на певних засобах, які приводяться в рух за допомогою електродвигуна. При цьому їхні дії на проїжджій частині та право керування не врегульовані чинним законодавством, тоді як такі учасники перебувають у зоні ризику, адже в автомобільному потоці вони можуть бути непомітними", - сказав він.

Юрист зазначив, що через чималу кількість випадків наїзду на осіб, що рухаються за допомогою легкого електротранспорту, формується відповідна судова практика.

Одним із прикладів у такій справі, зокрема, стало рішення Шевченківського райсуду Києва, що визнав винним в адміністративному правопорушенні громадянина, який, керуючи автомобілем, вчинив наїзд на дитину на гіроскутері. (Водночас, згідно з реєстром судових рішень, цього громадянина звільнено від адміністративної відповідальності, йому винесено усне зауваження - ІФ.)

На думку Федосєєва, при врегулюванні участі персонального легкого електротранспорту в дорожньому русі проблемним залишається питання визначення місця, де може рухатися такий транспорт, зокрема організація спеціальних доріжок.

Крім того, необхідно зобов'язати використовувати лише технічно справний персональний легкий електротранспорт, а також по можливості обладнати його звуковим сигналом, фарами і світловідбивачами.

На думку Федосєєва, законодавством має бути заборонено перевезення пасажирів персональним легким електротранспортом, якщо таке не передбачено конструктивним рішенням виробника, а також має бути заборонено керування персональним легким електротранспортом у стані сп'яніння або під впливом лікарських препаратів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Українська авіація за добу завдала ударів по шести місцях скупчення окупантів та їхньому пункту управління - Генштаб ЗСУ

Командир "Азова" закликає США скасувати заборону на передачу західного озброєння бригаді

Окупанти за добу завдали 25 ракетних і 52 авіаудари по Україні, обстріляли близько 110 міст і сіл

Зеленський провів у Дніпрі нараду

ЗСУ відбили на авдіївському, новопавлівському й бахмутському напрямках 57 атак окупантів за добу

Чоловік, про загибель якого в результаті обстрілу в Білопіллі повідомлялося раніше, живий, але у важкому стані

Країни G7 заявили про рішучість посилити протиповітряну оборону України

Посол України в США: Сподіваємося, що правки, які зменшують або виключають допомогу Україні, будуть відхилені

Нідерланди виділяють понад EUR200 млн на ППО та артилерійські боєприпаси для України

Окупанти 20 разів від ранку обстріляли Нікопольський район, пошкоджено 14 будинків, 30 тис жителів без світла

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА