Інтерфакс-Україна
14:02 30.03.2020

Рівень страху українців на початку епідемії значно вищий, ніж був в Італії, - нове дослідження GfK Ukraine

2 хв читати
Рівень страху українців на початку епідемії значно вищий, ніж був в Італії, - нове дослідження GfK Ukraine

Українці сьогодні значно сильніше налякані епідемією Covid-19 у країні, ніж свого часу були італійці, головні страхи жителів України - економічна криза та зростання випадків захворювань, потім - слабкість органів влади та безробіття, такими є результати першої половини нового щотижневого дослідження компанії GfK Ukraine.

"Більше ніж ¾ опитаних українців змінили свою звичну поведінку: насамперед це стосується відвідування багатолюдних місць, магазинів і використання транспорту. Натомість в Італії на початку епідемії такі обмеження у своїй поведінці відзначили менше ніж 1/3 опитаних", - ідеться у підсумках опитування українців "Covid-19 weekly tracking Ukraine: моніторинг зміни способу життя та покупок у зв'язку з впливом пандемії коронавірусу на ринки" за 24-26 березня.

GfK Ukraine зазначає, що більшість респондентів назвали проблемою №1 у країні економічну кризу, але занепокоєність зростанням захворювань - на другому місці. Водночас в Італії на початку епідемії зростання кількості інфікованих посідало лише п'яте місце після безробіття, економічної кризи, проблем клімату та довкілля.

Згідно з даними дослідження, в Україні лише кожен третій опитаний (36%) вважає, що серйозність коронавірусу перебільшена, тоді як серед італійців таких було більше ніж половина (56%) населення.

Відповідно до опитування, 80% респондентів занепокоєні можливою кризою свого роботодавця. "8% уже підтвердили, що втратили роботу, а 44% відзначають скорочення часу, який витратили на роботу протягом останнього тижня", - йдеться в результатах дослідження.

Поширення вірусу та карантин також вплинули на купівельну поведінку: 50% опитаних українців визнали, що витратили минулого тижня більше, ніж зазвичай, щоб зробити продовольчі запаси, свідчать дані GfK.

"72% опитаних українців зазначили, що зіткнулися з дефіцитом товарів у звичних торговельних точках, що підігріло ажіотажний попит, а 69% не вірять, що найближчим часом постачання налагодяться, і вони зможуть купити необхідні продукти", - повідомила компанія.

Згідно з даними GfK Ukraine, українці, які планували купівлю великої побутової техніки або комп'ютерів, не відкладали плани на потім, проте попит на дрібну побутову техніку значно знизився: купівлі скоротилися на 37%.

Крім того, за даними опитування, 27% українців за останній тиждень почали використовувати платіжну картку замість готівки.

Дослідження проводить компанія GfK Ukraine у співпраці з CBR у форматі щотижневого моніторингу змін у способі життя і покупок українців у зв'язку з побоюваннями через коронавірус. Опитуються 400 респондентів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Бельгія та ЄС домовилися продовжити обговорення використання заморожених російських активів на засіданні Ради 18 грудня

"Укрзалізниця" змінює маршрути пасажирських поїздів через обстріл у Фастові

Ворог просунувся у трьох населених пунктах на Донеччині

Узгодили рамки домовленостей у сфері безпеки та розглянули "Програму майбутнього розвитку" — Умєров про 6-ту зустріч з делегацією США

В СТОЛИЦІ ПРАЦЮЄ ППО - КМВА

УЗГОДИЛИ РАМКИ ДОМОВЛЕНОСТЕЙ У СФЕРІ БЕЗПЕКИ ТА РОЗГЛЯНУЛИ "ПРОГРАМУ МАЙБУТНЬОГО РОЗВИТКУ" – УМЄРОВ ПРО 6-ТУ ЗУСТРІЧ З ДЕЛЕГАЦІЄЮ США

СПРАВЖНІЙ ПОСТУП У ДОСЯГНЕНІ МИРНИХ ДОМОВЛЕНОСТЕЙ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД РОСІЇ – УМЄРОВ ПРО ПІДСУМКИ 6-Ї ЗУСТРІЧІ З ДЕЛЕГАЦІЄЮ США

УКРАЇНСЬКО-АМЕРИКАНСЬКІ ПЕРЕГОВОРИ ПРОДОВЖАТЬСЯ У СУБОТУ – СЕКРЕТАР РНБО УМЄРОВ

Оголошено конкурс на посаду гендиректора "Укргідроенерго"

Швеція припиняє допомогу п’ятьом країнам, щоб збільшити підтримку України

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА