ПриватБанк відновив роботу сайту та веб-сервісів після аварії мережі передачі даних найбільших провайдерів зв'язку

ПриватБанк заявив про відновлення стабільної роботи сайту банку та веб-сервісів після аварії мережі глобальної передачі даних найбільших українських провайдерів Інтернету - компаній "Укртелеком" і DataGroup.
Як зазначається в повідомленні банку в четвер увечері, цього вдалося досягти завдяки нестандартним рішенням і створенню нового резервного каналу передачі даних.
ПриватБанк нагадав, що в четвер з 17:15 через аварію ліній зв'язку в Німеччині та перебої з передачею даних клієнти банку могли стикнутися з тимчасовими перебоями доступу до сайту банку й онлайн-сервісів.
Як зазначив агентству "Інтерфакс-Україна" директор з корпоративних комунікацій ПАТ "Укртелеком" Михайло Шуранов, компанія спільно з іноземними партнерами вжила всіх можливих заходів для якнайшвидшого відновлення каналу зв'язку, пошкодженого за межами України.
"Зазначу, що резервування каналу в договорі не передбачалося. Ми шкодуємо, що склалася така ситуація", - сказав він.
Як повідомлялося, 18 грудня 2016 року уряд за пропозицією Національного банку України й акціонеров ПриватБанку, найбільшими з яких на той момент були Ігор Коломойський і Геннадій Боголюбов, ухвалив рішення про націоналізацію цієї найбільшої на українському ринку фінустанови.
Згідно з даними НБУ, на 1 липня 2018 року ПриватБанк за розміром чистих активів посідав 1-е місце (265,936 млрд грн) серед 83 банків, що діяли в країні.