18:00 16.02.2015

"Укрзалізниця" відновила підключення агентів до системи продажу квитків через Інтернет

1 хв читати
"Укрзалізниця" відновила підключення агентів до системи продажу квитків через Інтернет

Державна адміністрація залізничного транспорту України ("Укрзалізниця") з 12 лютого відновила підключення агентів до автоматизованої системи продажу квитків через Інтернет.

Як повідомила прес-служба "Укрзалізниці", завдяки цій послузі пасажири можуть оформляти електронні проїзні документи не лише на сайті "Укрзалізниці", але і через канали самообслуговування, зокрема термінали, сайти агентів, офіси туроператорів тощо.

Як агент до Головного інформаційно-обчислювального центру "Укрзалізниці" може підключитися туроператор, підприємство, що займається продажем квитків на пасажирські перевезення і відповідає всім вимогам.

Підключення агентів здійснюється у відповідності з розробленим порядком, наразі до автоматизованої системи вже підключено 10 агентів.

"Укрзалізниця" нагадує, що на початку жовтня минулого року вона тимчасово призупинила прийом заявок агентів на підключення їх до автоматизованої системи продажу електронних проїзних (перевізних) документів через зовнішні канали обслуговування. Це було викликано тим, що в "Укрзалізницю" надійшла значна кількість заявок про підключення, і виникла необхідність перевірити роботу автоматизованої системи за великого навантаження.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА