15:50 18.12.2013

Лінія метро на Троєщину пролягатиме через пр. Маяковського

2 хв читати
Лінія метро на Троєщину пролягатиме через пр. Маяковського

Подільсько-Вигурівську лінію Київського метрополітену від станції "Райдужна" в напрямку житлового масиву Вигурівщина- Троєщина буде прокладено через проспект В.Маяковського з основним електродепо "Троєщина".

Як повідомила прес-служба Київської міськдержадміністрації (КМДА), це закріплено у відповідному розпорядженні міської влади.

У свою чергу, департамент транспортної інфраструктури КМДА має визначити генеральну проектну та генеральну підрядну організації для виконання робіт із проектування та спорудження дільниці.

Фахівці мають розробити проектно-кошторисну документацію, здійснити її експертизу і затвердити, а профільний департамент - надати інвестиційні пропозиції щодо зарахування цих робіт до програми економічного і соціального розвитку Києва на 2013 та наступні роки.

Також, згідно з розпорядженням, після завершення робіт передбачається відновлення покриття проїзної частини проспекту Маяковського за всією шириною дороги і передання її в установленому порядку КП "Шляхово-експлуатаційне управління із ремонту та утримання автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району".

Перша черга четвертої Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену складатиметься з шести станцій: "Глибочицька" (пересадка на станцію "Лук'янівська" Сирецько-Печерської лінії), "Подільська" (пересадка на станцію "Тараса Шевченка" Куренівсько-Червоноармійської лінії), "Суднобудівна" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна". Надалі лінію буде прокладено на Троєщину вздовж просп. Маяковського, а в протилежному напрямку - через вокзал "Київ- Пасажирський" до аеропорту "Київ" (Жуляни).

У вересні 2013 року лідер фракції "БЮТ-Батьківщина" у міськраді Тетяна Меліхова наголосила, що опозиція вимагає від влади розпочати будівництво лінії метро на Троєщину безпосередньо з Троєщини - з вулиці Милославської.

"КМДА хоче взяти під державні гарантії кредит на суму 16 млрд грн нібито для будівництва метро на Троєщину. Насправді за ці гроші планує побудувати станції метрополітену на Подолі, Одеській площі, Райдужному масиві, а також Подільський мостовий перехід через Дніпро. Але як будівництво цих об'єктів допоможе троєщинцям? Адже кожен житель Троєщини знає, що Райдужний масив - це аж ніяк не Троєщина", - зазначала Т.Меліхова.

Заступник голови КМДА Михайло Костюк у листопаді поточного року зазначив, що будівництво метро на Троєщину, швидше за все, фінансуватиме консорціумом банків.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Розпочато кримінальне провадження за фактом перешкоджання доступу держави до стратегічної інформації про проєктування АЕС – Міненерго

Окупанти обстріляли два села на Харківщині, постраждала пенсіонерка - Синєгубов

ОКУПАНТИ Б'ЮТЬ ПО ХАРКОВУ І ХАРКІВСЬКОМУ РАЙОНУ - ГОЛОВА ОБЛАДМІНІСТРАЦІЇ

Пожежу в Миколаєві на деревообробному підприємстві ліквідовано - ДСНС

У неділю в Україні буде тепло, подекуди можливий дощ, вночі у східних та південно-східних областях заморозки на ґрунті - Укргідрометцентр

На Донеччині на Великдень нічні богослужіння в церквах відбудуться без участі людей - обладміністрація

Кравченко закликав мешканців Київщини до дотримання комендантської години у Великодні свята та правил поведінки під час повітряної тривоги

У Кропивницькому районі пошкоджено 20 приватних будинків унаслідок ракетного удару в п'ятницю - ОВА

Пожежу в Миколаєві на деревообробному підприємстві локалізовано на 2 тис. кв м, гасіння окремих осередків горіння триває - ДСНС

На Волині знайдено ще одну історичну пам'ятку часів Київської Русі - Офіс генпрокурора

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА