Командир лiтака, що зазнав аварiї в Донецьку, заперечує помилку екiпажу як причину трагедiї - газета
Командир лiтака Ан-24, що зазнав аварiї в Донецьку, Сергiй Мелашенко заперечує, що причиною катастрофи була помилка екiпажу.
"Нiякої помилки не було - екiпаж i я, його командир, дiяли за iнструкцiями. Я готовий доводити свою невинуватiсть до останнього. Те, що сталося, - для мене загадка! Але загибель пасажирiв для мене справжнiй жах. Краще б я загинув", - заявив вiн в iнтерв'ю газетi "Известия".
За його словами, на висотi ухвалення рiшення (80 м) вiн прийняв рiшення йти на запасний аеродром, оскiльки не було видно землi та вогнiв аеродрому. Проте лiтак втратив керування.
Водночас, за словами адвоката С.Мелашенка Iнни Мажеру, поки що С.Мелашенко проходить у справi як свiдок.
Як повiдомлялося, вiце-прем'єр-мiнiстр Олександр Вiлкул заявив, що результати роботи комiсiї з розслiдування причин авiакатастрофи Ан-24 у Донецьку свiдчать про те, що причиною цiєї аварiї стала втрата швидкостi лiтака пiд час заходження на посадку через помилку не пiдготовленого та не допущеного до польоту в цих метеоумовах екiпажу. "Командир повiтряного судна прийняв рiшення виконувати полiт без iнструктора й узяв на себе вiдповiдальнiсть за безпеку виконання польоту, переоцiнив свої можливостi та довiв ситуацiю до катастрофи", - сказав О.Вiлкул.
Державна авiацiйна служба заборонила авiакомпанiї "Пiвденнi авiалiнiї" виконання всiх видiв авiапольотiв. Слiдчi органи проводять досудове розслiдування за ознаками злочину, передбаченого ст. 276 Кримiнального кодексу України.
Як повiдомлялося, 13 лютого о 18.24 лiтак Ан-24 "Пiвденних авiалiнiй", що виконував рейс Одеса-Донецьк, здiйснив аварiйну посадку в Мiжнародному донецькому аеропорту iм. С.Прокоф’єва. Лiтак зачепився крилом за 10-метрову метеовишку, пiсля чого перекинувся i впав. Пiд час падiння лiтак розвалився на двi частини.
За уточненими даними, на борту перебували 52 людини, зокрема вiсiм членiв екiпажу: п'ятеро людей загинули, ще дев'ятьох госпiталiзували.
Рейс був чартерним, i всi пасажири були футбольними уболiвальниками та летiли на матч Лiги чемпiонiв у Донецьку мiж "Шахтарем" та дортмундською "Боруссiєю".
За фактом аварiї лiтака розпочато кримiнальне провадження. Вiдомостi про факт авiакатастрофи внесено до Єдиного реєстру досудових розслiдувань iз квалiфiкацiєю ч. 3 ст. 276 (порушення правил безпеки руху повiтряного транспорту, що спричинило загибель людей).
Зазнав аварiї лiтак 1973 року випуску.
Авiакомпанiю "Пiвденнi авiалiнiї" створено в 1999 роцi. Здiйснює перевезення пасажирiв на регулярнiй i чартернiй основi. До флоту авiакомпанiї входять чотири типи повiтряних суден: SAAB-340B, Embraer-500, Як-42Д та Ан-24РВ