12:31 21.06.2022

Лише 6% бізнесу адаптувалися до війни Росії проти України - опитування Мінцифри

1 хв читати
Лише 6% бізнесу адаптувалися до війни Росії проти України - опитування Мінцифри

Близько 47% компаній зупинили роботу через війну, і лише 6% адаптувалися до неї, свідчать результати опитування 887 власників та СЕО підприємств, проведеного Міністерством цифрової трансформації.

"Згідно з відповідями, 46,8% опитаних підприємств зупинені або майже зупинені через повномасштабне російське вторгнення. Загальні прямі втрати малого та середнього бізнесу з 24 лютого 2022 року оцінюються у $85 млрд", - зазначило Мінцифри в телеграм-каналі.

Водночас лише 6% респондентів зазначили, що їхній бізнес адаптувався, вдалося перебудувати бізнес-стратегії під воєнні реалії, зазначило міністерство.

Серед проблем, які назвав бізнес як основні, – низька платоспроможність клієнтів, непрогнозованість ситуації та відсутність достатнього капіталу, зазначено в повідомленні.

Водночас багато підприємців і далі підтримують державу: понад 38% респондентів роблять це по змозі, 31,5% - зробили це важливою частиною всього бізнесу, а 6,6% респондентів не мають можливості допомагати, свідчать дані опитування.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Оприлюднено проєкт Національного плану з енергетики та клімату на період до 2030 р.

Модель оренди з правом викупу - оптимальна для вирішення питання доступності житла - мер Тростянця

Україна отримає від ЄІБ EUR560 млн для проєктів в енергетиці та відновленні житла

Зростання реального ВВП України в березні-2024 залишилося близьким до 5%

НБУ в четвер послабив гривню на 6 коп. - до нового мінімуму

ЄС розробить додаткові тарифи на російські та білоруські агропромислові товари

"Укрнафта" зменшить споживання електроенергії на своїх АЗК

Повноцінне відновлення експорту через морські порти для українського агросектору безальтернативне - УЗА

Україна до кінця травня експортує всі залишки зерна, що призведе до підвищення цін у країні та світі, - УЗА

"Укренерго" може застосовувати графіки обмеження промспоживачів в умовах дефіциту в період весняно-літньої ремонтної кампанії - CEO

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА