Витрати Facebook та Amazon на лобіювання у 2020 році стали рекордними

Американські Facebook Inc. та Amazon.com Inc. витратили рекордні суми грошових коштів на лобістську діяльність у 2020 році, пише MarketWatch із посиланням на дані компаній.
Витрати Facebook на лобіювання сягнули $19,7 млн минулого року, що значно вище порівняно з показником за 2019 рік - $16,7 млн.
У свою чергу Amazon повідомила, що її витрати становили щонайменше $18,5 млн порівняно з $16,1 млн роком раніше.
Витрати трьох інших компаній так званої групи FAANG - Apple Inc., Google та Netflix Inc. - у 2020 році не були рекордними.
Apple повідомила, що витратила на лобістську діяльність $6,7 млн минулого року порівняно з рекордним показником $7,4 млн роком раніше. Витрати Google становили $8,7 млн у 2020 році, тоді як рекорд було зафіксовано 2018 року - $21,7 млн. Netflix витратила лише $750 тис. порівняно з $1,3 млн у 2015 році.
Великі американські технологічні компанії привертають до себе дедалі більше уваги з боку законодавців і регуляторів у зв'язку з численними питаннями.
Водночас інвестори, які вкладають у групу FAANG, схоже не налякані тиском з боку Вашингтона, оскільки акції усіх п'яти компаній перевершили зростання індексу S&P 500 за минулі 12 місяців. Папери Facebook за цей період зросли на 23%, Amazon - на 75%, Apple - на 72%, Netflix - на 78%, Alphabet - на 27%, тоді як індикатор зміцнився на 16%.