Витрати на онлайн-шопінг у святковий сезон в США можуть досягти рекордних $ 143,7 млрд

Витрати американців на покупки через інтернет в святковий сезон шопінгу можуть досягти рекордного максимуму, прогнозують експерти в галузі.
Витрати на онлайн-шопінг у листопаді-грудні, як очікується, складуть $ 143,7 млрд, що на 14,1% більше в порівнянні з роком раніше, згідно з дослідженням Adobe Analytics, яка аналізує транзакції 80 зі 100 провідних американських інтернет-ритейлерів, включно з Walmart і Amazon.
Продажі в кіберпонеділок, згідно з прогнозами, зростуть майже на 19% у порівнянні з роком раніше і складуть $ 9,4 млрд, зазначає Adobe. Продажі "чорної п'ятницї", як очікується, досягнуть $ 7,5 млрд, збільшившись на 20,3%. Тим часом продажі в інтернеті в День подяки можуть підскочити на 19,5% у порівнянні з роком раніше і скласти $ 4,4 млрд.
Тим часом ритейлерам доведеться активніше боротися за покупців, оскільки поточний святковий сезон - між Днем подяки і Різдвом - буде на шість днів коротше торішнього.
Так, Walmart почав розміщувати вигідні пропозиції для покупців в інтернеті раніше, ніж робив це зазвичай. Головний виконавчий директор Target CEO Браян Корнуелл сказав раніше в листопаді: "Кожен день матиме значення".
"Ми очікуємо, що ритейлери будуть пропонувати знижки та влаштовувати розпродажі значно раніше і більш послідовно", - сказав менеджер з маркетингу продукції в Adobe Analytics Нейт Сміт.
"Ця ситуація буде спостерігатися весь листопад", - зазначив він.
Національна федерація роздрібної торгівлі (National Retail Federation, NRF) прогнозує загальне зростання роздрібних продажів у святковий сезон на 3,8-4,2% поточного року без урахування автомобілів, бензину і продажів у ресторанах. Це буде відповідати від $ 727,9 млрд до $ 730,7 млрд. Тим часом організація зазначає, що невизначеність щодо торгівлі може негативно позначитися на продажах.