Інтерфакс-Україна
15:30 04.07.2019

"Укрзалізниця" просить "Київпастранс" повернути на її баланс міські електрички і виділити на їх відновлення 500 млн грн

2 хв читати
"Укрзалізниця" просить "Київпастранс" повернути на її баланс міські електрички і виділити на їх відновлення 500 млн грн

АТ "Укрзалізниця" (УЗ, Київ) за підтримки влади Києва готова повернути на свій баланс міську електричку, модернізувати її та інтегрувати в проект Kyiv City Express, повідомила прес-служба УЗ у четвер.

Компанія відзначає, що в 2012 році на баланс КП "Київпастранс" для міської електрички було передано 10 електропоїздів.

"Ситуація критична. Сьогодні, наприклад, через їх незадовільний технічний стан дев'ять рейсів міської електрички було скасовано. Ми пропонуємо "Київпастрансу" повернути нам ці поїзди і виділити на їх відновлення 500 млн грн: 50 млн грн на кожен. Цих коштів буде достатньо, щоб провести капітальний ремонт із продовженням терміну експлуатації цього рухомого складу. Крім того, фактично це ті кошти, які місто витрачає щорічно на утримання цих поїздів. Подальші витрати і організацію роботи ми беремо на себе", - наводить прес-служба УЗ слова директора регіональної філії "Південно-Західна залізниця" Романа Веприцького.

Він також розповів, що проект Kyiv City Express "Укрзалізниця" планує реалізувати протягом 2019-2021 рр.

"Це не будівництво нової залізничної мережі, а модернізація існуючої і зручне сполучення між собою маршрутів. Загальна довжина проекту становитиме 343 км, він з'єднає між собою 46 залізничних станцій Київського регіону. Зокрема це броварський, білоцерківський, трипільський і бориспільський напрямки, які будуть з'єднані міською електричкою", - додав директор філії.

За попередніми підрахунками УЗ, завдяки такій організації залізничного сполучення "Укрзалізниця" зможе щодня перевозити 80 тис. пасажирів на день або близько 20 млн пасажирів на рік. Вартість цього проекту становить кілька мільярдів гривень.

"Це має бути проект з фінансуванням із бюджету Києва і міст-сателітів столиці. Ми успішно запустили бориспільський експрес і розуміємо, що є необхідність повного якісного оновлення приміського сполучення київського вузла", - додають у компанії.

Рух міської електрички в Києві було відкрито в серпні 2009 року, з жовтня 2011-го запущено кільцевий маршрут протяжністю 50,8 км. Щодня електричка перевозить близько 50,5 тис. пасажирів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

НКРЕКП затвердила тарифи ОСР на розподіл електроенергії на 2026р зі збільшенням в середньому на понад 3%

НКРЕКП підвищила тариф "Укренерго" на передачу е/е на 4% на I кв.-2026 і ще на 4% – до кінця 2026р

НКРЕКП затвердила тариф "Укренерго" на диспетчеризацію на 2026р в 110,03 грн/МВт*год

НБУ оштрафував банк "Південний" на 18,5 млн грн та ФК "ФІНАКО" на 1,28 млн грн

НКРЕКП затвердила тариф "Укренерго" на передачу е/е в 713,68 грн/МВт*год та в 742,91 грн/МВт*год – на другому

Майже 80% європейців вважають, що євро вигідний для ЄС - опитування

"Нафтогаз" запустив мобільний застосунок "Куб" для розрахунків за газ та інших дій

Кабмін дозволив "Укренерго" купувати електроенергію для покриття технологічних втрат на спецторгах - Свириденко

Впровадження збалансованого підходу щодо ПДВ на ФОП планується не раніше 2027р

Netflix купить активи Warner Bros. Discovery в рамках угоди на $72 млрд

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА