15:30 04.07.2019

"Укрзалізниця" просить "Київпастранс" повернути на її баланс міські електрички і виділити на їх відновлення 500 млн грн

2 хв читати
"Укрзалізниця" просить "Київпастранс" повернути на її баланс міські електрички і виділити на їх відновлення 500 млн грн

АТ "Укрзалізниця" (УЗ, Київ) за підтримки влади Києва готова повернути на свій баланс міську електричку, модернізувати її та інтегрувати в проект Kyiv City Express, повідомила прес-служба УЗ у четвер.

Компанія відзначає, що в 2012 році на баланс КП "Київпастранс" для міської електрички було передано 10 електропоїздів.

"Ситуація критична. Сьогодні, наприклад, через їх незадовільний технічний стан дев'ять рейсів міської електрички було скасовано. Ми пропонуємо "Київпастрансу" повернути нам ці поїзди і виділити на їх відновлення 500 млн грн: 50 млн грн на кожен. Цих коштів буде достатньо, щоб провести капітальний ремонт із продовженням терміну експлуатації цього рухомого складу. Крім того, фактично це ті кошти, які місто витрачає щорічно на утримання цих поїздів. Подальші витрати і організацію роботи ми беремо на себе", - наводить прес-служба УЗ слова директора регіональної філії "Південно-Західна залізниця" Романа Веприцького.

Він також розповів, що проект Kyiv City Express "Укрзалізниця" планує реалізувати протягом 2019-2021 рр.

"Це не будівництво нової залізничної мережі, а модернізація існуючої і зручне сполучення між собою маршрутів. Загальна довжина проекту становитиме 343 км, він з'єднає між собою 46 залізничних станцій Київського регіону. Зокрема це броварський, білоцерківський, трипільський і бориспільський напрямки, які будуть з'єднані міською електричкою", - додав директор філії.

За попередніми підрахунками УЗ, завдяки такій організації залізничного сполучення "Укрзалізниця" зможе щодня перевозити 80 тис. пасажирів на день або близько 20 млн пасажирів на рік. Вартість цього проекту становить кілька мільярдів гривень.

"Це має бути проект з фінансуванням із бюджету Києва і міст-сателітів столиці. Ми успішно запустили бориспільський експрес і розуміємо, що є необхідність повного якісного оновлення приміського сполучення київського вузла", - додають у компанії.

Рух міської електрички в Києві було відкрито в серпні 2009 року, з жовтня 2011-го запущено кільцевий маршрут протяжністю 50,8 км. Щодня електричка перевозить близько 50,5 тис. пасажирів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Шмигаль: Завдання кожного міністерства та міністра забезпечити енергетичну автономність установ критичної інфраструктури

Шмигаль: Енергосистема цілісна і працює стабільно, проте генерації електроенергії не вистачає

"Укренерго" підтверджує запровадження обмежень е/е з 19:00 до кінця доби, просить економити

Відкриття аеропорту у Львові допоможе закрити небо над Україною - голова Львівської ОДА

Глава Мінекономіки скасувала наказ про бронювання Glovo, Visa, Favbet Tech, компанії заявляють про своє законне право на бронювання

Низка обленерго повідомляють про зміну в їхніх регіонах тривалості обмежень е/е у п'ятницю

Стефанішина допускає продовження режиму "торговельного безвізу" на 2025-2026 роки

Делегація України в Аргентині й Чилі пропонує вільну торгівлю та участь у відновленні - Мінекономіки

Ситуація з е/е покращиться наступного тижня з потеплінням, але її дефіцит зберігатиметься ще довго - глава "Укренерго"

Харків чи не єдине місто, яке має детальний план підготовки до зими, - радник прем'єра

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА