07:15 06.12.2024

Корпорація "Біосфера" у 2025 р. планує подвоїти оборот у Європейському кластері та довести його до EUR30 млн

4 хв читати
Корпорація "Біосфера" у 2025 р. планує подвоїти оборот у Європейському кластері та довести його до EUR30 млн

Корпорація "Біосфера", одна з провідних на ринку з виробництва та дистрибуції товарів для дому, 2024 року збільшила оборот у Європейському кластері приблизно вдвічі - до EUR15 млн і наступного року ставить за мету довести його до EUR30 млн, повідомив засновник і CEO корпорації Андрій Здесенко в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

"До Європейського кластеру, як ми його називаємо, входять країни Балтії, Австрія, Угорщина, Німеччина, Чехія, Словаччина, Румунія, Болгарія і Польща, Словенія та Адрія - це Сербія, Хорватія, Боснія-Герцеговина. У нас уже є клієнти в Італії, в Албанії поки що не працюємо, але будемо, як і в Північній Македонії, а ось Грецію ми закрили. І саме в цих країнах ми плануємо наступного року дворазовий приріст, зокрема в цей кластер увійде і Молдова", - зазначив Здесенко.

За його словами, "Біосфера", яка 2022 року придбала австрійський бренд Alufix із 4 національними представництвами та виробництвом у румунському м. Фегераш, рухається швидше за первісний план, який передбачав вихід на $50 млн за п'ять років після купівлі.

Глава корпорації уточнив, що румунський завод спеціалізується на виробництві рулонних матеріалів - фольга, cling film (харчова плівка), baking paper (папір для запікання) і виробляє тільки частину продукції, яка потрібна для просування в Європі лінійки товарів для дому (Household).

"Усе, що стосується губок, сміттєвих пакетів, серветкової групи, пакетів-слайдерів і багато чого іншого, що є в Alufix, робиться або в Україні, або це виробляють наші міжнародні постачальники. Тому 30% загального обсягу товарів для дому Alufix робиться в Румунії, а 70% - на інших наших заводах", - зазначив Здесенко.

Він додав, що крім категорії Household "Біосфера" торгує на європейських ринках також і гігієнічними товарами, зокрема бавовняною продукцією заводу в Таллінні, який був побудований 10 років тому спільно з французькою Groupe Lemoine.

За словами CEO, бренд Alufix, що має понад 130 SKU (товарних позицій) став локомотивом корпорації на європейському ринку, хоча вона також просуває і бренд Vortex, у вологих серветках - бренд GoWipes, у ватній продукції - Novita, а також випускає продукцію під приватними марками.

Очільник "Біосфери" зазначив, що після втрати 30-40% українського ринку через відтік ключового споживача, завдяки експансії та Alufix корпорація зуміла завантажити свої потужності, й іноді попит навіть перевищує виробничі потужності. Для подальшого розширення на європейському ринку корпорація зараз купує нове обладнання, частина з якого буде встановлена в Європі.

"Щось поки що (буде випускатися) на аутсорсі, тому що неможливо знайти на все гроші. У Європі нас поки що не активно фінансують, тому що ми постійно розвиваємося і не можемо показати великий прибуток. А з України ми не можемо фінансувати, бо це заборонено законом. І це теж стримує наше зростання", - поскаржився Здесенко.

Загалом він оцінив європейський ринок для корпорації як дуже перспективний, практично "безрозмірний". "Це величезна кількість країн із великим споживанням, яке досі активно розвивається. Тому, маючи правильні ресурси, правильних людей, я впевнений, що ми із завданням EUR50 млн за три роки впораємося", - наголосив голова "Біосфери".

Він додав, що у "Біосфери" близько трьохсот контрактів у Європі, і їхня кількість постійно розширюється, продукція Alufix доступна в мережах Metro, BILLA, MPREIS і Wedl в Австрії; Spar в Угорщині та Словенії; Kaufland і Selgros в Румунії.

"Я дуже вірю в Албанію, вони довго були за залізною завісою, але зараз у них чудові перспективи... Там є хороша культура, і вона буде розвиватися", - зазначив також Здесенко.

Щодо наступних ринків, на яких має намір розширюватися "Біосфера", без урахування Середньої Азії, він назвав німецький, швейцарський, італійський ринки, а також Близький Схід.

"Middle East - я супер вірю в Близький Схід. Там величезні ринки: Оман, Бахрейн, Арабські Емірати, Саудівська Аравія. Ми поки пристосовуємося, але туди треба їхати, треба дивитися. Я був якраз на бою Усика з Ф'юрі, і трохи подивився: там гігантська кількість домогосподарств, люди заможні, можуть витрачати на гігієну, на Household", - зазначив Здесенко.

Корпорація "Біосфера" працює в Україні понад 25 років. У продуктовому портфелі - понад 1 тис. найменувань під 16 власними торговими марками ("Фрекен БОК", "Файний бонус", Vortex, Лайкіт, Smile, Smile Baby, Superfresh, Bambik, Novita, Lady Cotton, Alufix, PRO service, GoWipes, "Чиста Перемога", Pany Blysk і PoketMon). Корпорація є офіційним дистриб'ютором таких міжнародних брендів як TORK, Selpak і Fantom.

Потужності корпорації в Україні представлені трьома заводами загальною виробничою площею 35 тис. кв. м у Дніпропетровській, Київській та Хмельницькій областях, а також логістичними комплексами площею 30 тис. кв. м. Спільно з французькою Groupe Lemoine "Біосфера" також володіє заводом в Естонії з виробництва ватної продукції площею 8,5 тис. кв. м.

Наприкінці 2023 року було відкрито новий напрям FOOD із власним виробництвом Cupsoul, представлений такими брендами чаю, як Graff, Ritz Barton та інші.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Ексміністр енергетики Литви Неверович очолив НР "Енергоатома"

Наглядову раду "Енергоатома" очолив ексміністр енергетики Литви Неверович – джерело

"Укрнафта" розпочала комплексну програму буріння на молодому родовищі

Кабмін вирівняв тарифи для споживачів з електроопалювальними установками

Офіційний курс гривні в четвер зміцнився на 9 коп.

ЄБА підтримує відновлення ПДВ за посилки вартістю до EUR150 і наголошує на необхідності безперешкодного імпорту товарів для ЗСУ

НБУ погодив кандидатуру екскерівника Swedbank Бьоркнерта на посаду голови правління ПриватБанку

ДТЕК у 2024 р. понад 20 разів "піднімав" ТЕС із нуля після масованих обстрілів

Страховики наразі не використовують страхову історію клієнта під час розрахунку вартості автоцивілки, але будуть - опитування СК

У межах держкомпенсації в Київській області розміновано 487 га сільгоспземель Інституту картоплярства

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА