15:02 01.11.2023

"Київстар" планує інтегрувати елементи ШІ в роботу компанії з клієнтами

2 хв читати
"Київстар" планує інтегрувати елементи ШІ в роботу компанії з клієнтами

Найбільший український мобільний оператор "Київстар" планує протягом півтора року інтегрувати елементи штучного інтелекту (ШІ), зокрема ChatGPT, у роботу компанії з клієнтами, повідомив президент "Київстару" Олександр Комаров.

"Я думаю, що рік-півтора - це реалістично, коли ми бачимо перші елементи інтеграції ChatGPT у роботу "Київстару" з клієнтами", - сказав він під час Business Breakfast із "Форбс Україна" в середу.

За словами Комарова, зараз компанія своїми силами на базі KyivstarTech додає елементи штучного інтелекту в ті продукти, які вже працюють.

Комаров також розраховує на збільшення кількості ШІ та конкуренцію між їхніми розробниками за найлегшу інтеграцію своїх продуктів у бізнес.

"Я саме розраховую, що кількість цих продуктів збільшиться, номер один. Номер два, ХХІ століття - це про OpenAI. Тобто вони конкуруватимуть, і конкуруватимуть через прагнення найлегшої інтеграції своїх продуктів у будь-які інші. Тобто їхнім завданням буде зайти в бізнес-процеси наявних бізнесів, створити там цінність і за цю цінність брати гроші", - розповів Комаров.

"Київстар" - найбільший український оператор електронних комунікацій, який станом на вересень обслуговував 24 млн абонентів мобільного зв'язку і понад 1,1 млн абонентів "Домашнього інтернету". Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, зокрема 4G, Big Data, Cloud Solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ.

Акціонер "Київстар" - міжнародна група VEON, акції якої котируються на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) і Euronext (Амстердам).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА