Інтерфакс-Україна
07:11 29.09.2022

ЄК запропонувала правила захисту споживачів і стимулювання інновацій у цифрову епоху

2 хв читати
ЄК запропонувала правила захисту споживачів і стимулювання інновацій у цифрову епоху

Єврокомісія (ЄК) представила в середу дві пропозиції щодо юридичного захисту споживачів в умовах нових цифрових технологій та розширення ринку штучного інтелекту.

Ми хочемо, щоб технології штучного інтелекту (ШІ) процвітали в ЄС. Із сьогоднішньою пропозицією про цивільну відповідальність ШІ ми надаємо клієнтам інструменти для відшкодування у разі збитків, заподіяних ШІ, щоб вони мали той самий рівень захисту, як і за використання традиційних технологій. І ми забезпечуємо правову визначеність для нашого внутрішнього ринку", - заявила заступник голови ЄК Віра Юрова.

Перша пропозиція спрямована на модернізацію чинних у ЄС правил суворої відповідальності виробників за браковану продукцію – від смарт-технологій до фармацевтики, пояснюють у Єврокомісії.

"Переглянуті правила дадуть підприємствам юридичну впевненість, щоб вони могли інвестувати в нові та інноваційні продукти. Вони гарантують, що постраждалі зможуть отримувати справедливу компенсацію, коли дефектні продукти, включно з цифровими, завдають шкоди", - йдеться у комюніке ЄК.

Також згідно з документом, ЄК "уперше пропонує цілеспрямовану гармонізацію національних правил відповідальності за ШІ, яка спрощує отримання компенсації постраждалими від збитків, пов'язаних зі ШІ".

"Нові правила забезпечать, щоб постраждалі користувалися тими самими стандартами захисту, коли їм було завдано шкоди продуктами або послугами ІІ, якби шкода була заподіяна за будь-яких інших обставин", - обіцяють автори пропозицій.

У Брюсселі пояснюють, що в переглянутій директиві йдеться про відповідальність виробників за якість продукції та компенсації з їхнього боку при тілесних ушкодженнях, шкоді майну або втраті даних, спричинених небезпечними продуктами - від садових стільців до сучасної цифрової техніки.

Ініціатива ЄК спрямована на забезпечення "справедливих та передбачуваних правил як для бізнесу, так і для споживачів", йдеться у комюніке.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Федоров: Мінцифри працює над антикорупційними цифровими проєктами та розвитком телеком-сфери

До "Мрії" під’єднались уже понад 2,5 тис. шкіл - Федоров

Зеленський: Уже є перший мільйон заявок від українців у "Дії" на зимову підтримку

Через велике навантаження при подачі заявок на 1 тис. грн "Зимової підтримки" "Дія" може працювати нестабільно - сервіс

Трафік в мережі "Київстар" після удару РФ по енергетиці 8 листопада зріс більш ніж на 10% – до рекорду – CEO

Запуск 5G залежить від безпекової ситуації, але підготовка до аукціону ведеться

"Vodafone Україна" на тендері з викупу євробондів на $10,8 млн отримав заявок на суму в 8,7 раза більшу

Держрегулятор НКЕК потребує більшої фінансової незалежності та скасування юстування термінових рішень – голова

Ексзаступниця міністра оборони Черногоренко очолила Програму цифровізації ВККС

Кабмін запускає Координаційний штаб звʼязку

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА