07:11 29.09.2022

ЄК запропонувала правила захисту споживачів і стимулювання інновацій у цифрову епоху

2 хв читати
ЄК запропонувала правила захисту споживачів і стимулювання інновацій у цифрову епоху

Єврокомісія (ЄК) представила в середу дві пропозиції щодо юридичного захисту споживачів в умовах нових цифрових технологій та розширення ринку штучного інтелекту.

Ми хочемо, щоб технології штучного інтелекту (ШІ) процвітали в ЄС. Із сьогоднішньою пропозицією про цивільну відповідальність ШІ ми надаємо клієнтам інструменти для відшкодування у разі збитків, заподіяних ШІ, щоб вони мали той самий рівень захисту, як і за використання традиційних технологій. І ми забезпечуємо правову визначеність для нашого внутрішнього ринку", - заявила заступник голови ЄК Віра Юрова.

Перша пропозиція спрямована на модернізацію чинних у ЄС правил суворої відповідальності виробників за браковану продукцію – від смарт-технологій до фармацевтики, пояснюють у Єврокомісії.

"Переглянуті правила дадуть підприємствам юридичну впевненість, щоб вони могли інвестувати в нові та інноваційні продукти. Вони гарантують, що постраждалі зможуть отримувати справедливу компенсацію, коли дефектні продукти, включно з цифровими, завдають шкоди", - йдеться у комюніке ЄК.

Також згідно з документом, ЄК "уперше пропонує цілеспрямовану гармонізацію національних правил відповідальності за ШІ, яка спрощує отримання компенсації постраждалими від збитків, пов'язаних зі ШІ".

"Нові правила забезпечать, щоб постраждалі користувалися тими самими стандартами захисту, коли їм було завдано шкоди продуктами або послугами ІІ, якби шкода була заподіяна за будь-яких інших обставин", - обіцяють автори пропозицій.

У Брюсселі пояснюють, що в переглянутій директиві йдеться про відповідальність виробників за якість продукції та компенсації з їхнього боку при тілесних ушкодженнях, шкоді майну або втраті даних, спричинених небезпечними продуктами - від садових стільців до сучасної цифрової техніки.

Ініціатива ЄК спрямована на забезпечення "справедливих та передбачуваних правил як для бізнесу, так і для споживачів", йдеться у комюніке.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Кількість змін мобільного оператора зі збереженням номера MNP за 2 міс. зросла на 9,6%

Хакери отримали доступ до даних про дзвінки та СМС майже всіх стільникових абонентів AT&T

Розкрадання криптовалюти в I півріччі зросли більш ніж удвічі - до $1,38 млрд - дослідження

Держспецзв'язку попереджає про небезпеку шахрайської схеми із використанням кредитних карток українців

Влада Японії відзвітувала про перемогу у "війні з дискетами"

"Київстар" розширить мережу генераторів на 36,5% за рахунок стаціонарних пристроїв

NovaPay запровадила можливість розстрочки під 82-97% річних

Голова Київської ОВА закликав мобільних операторів вжити заходів і забезпечити безперебійний зв'язок за відсутності світла

"Укрпошта" запустила відділення контейнерного типу в Бородянці

Зеленський доручив Федорову підготувати аналіз роботи операторів зв'язку під час відключень е/е

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА