Інтерфакс-Україна
10:27 03.02.2022

Абоненти "Київстару" в регіонах скаржаться на перебої в роботі мережі

1 хв читати
Абоненти "Київстару" в регіонах скаржаться на перебої в роботі мережі

Абоненти мобільного оператора компанії "Київстар" скаржаться на збої в роботі мережі та неможливість здійснювати дзвінки.

"Під час спроби зробити виклик автовідповідач повідомляє, що коштів на рахунку недостатньо. І це при тому, що користувачі впевнені, що рахунки поповнювали вчасно і термін повторної оплати ще не настав", - пише регіональне видання MV.

Аналогічні коментарі користувачі розміщують на сайті оператора та у соціальних мережах.

У деяких користувачів також недоступні функції перевірки рахунку та не працює мобільний застосунок.

Сайт оператора та зв'язок у деяких регіонах столиці станом на 10:00 четверга функціонує нормально.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Нова пошта" у 2025р покращила різдвяний рекорд щоденного опрацювання відправлень на 7,1%

Ключовим у можливому збільшенні оподаткування посилок з імпортом є модель його впровадження – "Нова пошта"

Держбюджет щороку втрачає близько 19 млрд грн за оцінки нелегального грального ринку у 50% – керівник PlayCity

PlayCity планує повноцінно підключити гральний бізнес до системи онлайн-моніторингу у 2026р. – керівник

PlayCity спільно з Мінцифрою працюють над змінами в Податковий кодекс та 3 закони - керівник держагентства

Гендиректор "Укрпошти" сподівається на реалістичні рішення щодо оподаткування посилок

Кількість абонентів 5G у світі досягне 6,4 млрд у 2031 році - Ericsson

Пункти незламності відтепер зможуть мати інтернет через xPON або Starlink - перший віцепрем’єр

Кабмін пропонує встановити в Україні 7 січня Днем програміста

Уряд ухвалив постанову про можливість подання заяв на ліцензії у сфері грального бізнесу через портал "Дія"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА