Papa John's заборонила рекламу зі згадкою криптовалют через нездатність показати ризики
Управління стандартів реклами (Advertising Standards Authority, ASA) Великої Британії заборонило рекламу, що згадує криптовалюти, мережі піцерій Papa John's International і ще шести компаніям.
У повідомленні відомства йдеться, що на рекламу накладено заборону "через безвідповідальне використання необізнаності споживачів та нездатність проілюструвати ризик інвестицій (у криптовалюти - ІФ)".
Більшість реклам, що підпали під заборону, були створені криптотрейдинговими платформами та криптообмінниками. Зокрема, це eToro, Coinburp, Coinbase Europe, Luno Money, Exmo Exchange та Payward.
У рекламі Papa John's UK, розміщеній на сайті та в Twitter-акаунті, клієнтам "безкоштовно" пропонується частина біткойна "вартістю 10 фунтів стерлінгів ($13) за кожну піцу, куплену за акцією, що надає знижку в 15 фунтів при покупці на 30 фунтів". У рекламі наголошується також, що піцерія запустила цю акцію у партнерстві з Luno Global.
Крім того, Papa John's запустила розіграш одного біткойна вартістю 40 тис. фунтів або річного запасу піци.
У компанії зазначили, що ці акції є частиною щорічного свята Bitcoin pizza day, яке відзначається на честь дня, коли дві піци Papa John's були куплені за 10 тис. біткойнів у травні 2010 року. Сьогодні це близько $482 млн.
Papa John's заявила, що реклама не передбачає будь-яких коментарів щодо інвестицій у біткойн, вона призначена лише для просування механізму отримання клієнтами безкоштовного біткойна.
Проте в ASA уклали, що пропозиція "зменшує значення серйозного та потенційно дорогого фінансового рішення". "Реклама була адресована широкій аудиторії, і ми вважаємо, що більшість із тих, хто брав участь у рекламній акції, пов'язаній з покупкою піци, ймовірно, не мали досвіду у поводженні з криптовалютами та пов'язаними з цим ризиками, - йдеться у повідомленні ASA. - Ми також зазначили, що реклама не містила попереджень про ризики, пов'язані з криптовалютою.