Рада має намір впровадити QR-кодування засобів зовнішньої реклами
Верховна Рада ухвалила законопроект, спрямований на удосконалення законодавчого регулювання у сфері зовнішньої реклами.
Ухвалення відповідного законопроекту №5094 підтримали 334 народних депутати на пленарному засіданні в четвер.
Метою законопроекту є створення сприятливих правових умов для поліпшення благоустрою населених пунктів і їх підприємницького середовища шляхом комплексного законодавчого врегулювання питань, пов'язаних із розміщенням зовнішньої реклами.
Законопроект передбачає внесення змін до дев'яти законів.
Автори документа пропонують у законі "Про рекламу", зокрема, передбачити створення відкритої електронно-інформаційної бази даних зовнішньої реклами, впровадити кодування кожного рекламного засобу двомірним штрих-кодом (QR-код), що міститиме відомості про власника та конструкцію.
Законопроект також пропонує врегулювати порядок розміщення реклами на транспортних засобах, встановити єдиний порядок розміщення зовнішньої реклами, здійснення дозвільних процедур та видачі або відмови у видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами.