"Київстар" змінює білінг для клієнтів передоплати

Мобільний оператор "Київстар" переходить на нову бізнес IT-систему (білінг), що використовується для клієнтів передоплати (більше ніж 80% клієнтської бази оператора), рішення розробляла шведська Ericsson.
Великий і розрізнений парк із 30 різних систем компанія змінює на єдину сучасну платформу.
"Це, можливо, один із найбільших і складних IT-проектів за всю історію "Київстару". Завдяки цим оновленням ми прискоримо свою digital-трансформацію і зробимо обслуговування клієнтів більш ефективним", - написав на своїй сторінці у Facebook президент "Київстару" Олександр Комаров.
"Київстар" - найбільший український оператор телекомунікацій. Надає послуги зв'язку та передачі даних на основі широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, зокрема 3G. Його послугами до кінця 2020 року користувалися майже 25,9 млн абонентів мобільного зв'язку і приблизно 1,1 млн клієнтів фіксованого інтернету.
Акціонером "Київстару" є міжнародна група VEON (раніше - VimpelCom Ltd.). Акції групи котируються на фондовій біржі NASDAQ (Нью-Йорк).