17:24 01.07.2019

"Київстар" не вважає послугу з перенесення номера інструментом із перерозподілу абонентів

2 хв читати
"Київстар" не вважає послугу з перенесення номера інструментом із перерозподілу абонентів

Мобільний оператор компанія "Київстар" не вважає, що впровадження послуги перенесення абонентського номера (MNP) призведе до серйозного перерозподілу абонентів мобільного зв'язку між операторами, заявив журналістам президент компанії Олександр Комаров у Львові в суботу.

"Не думаю, що драматичний переділ ринку взагалі можливий. Він можливий лише в тому разі, якщо один з операторів перестане розвиватися. Оскільки якщо подивитеся на всі динаміки (перетікання абонентів - ІФ) останніх чотирьох-п'яти років в Україні, вони в принципі незначні. В Україні висока абонентська лояльність, низький середній чек", - зазначив він.

За його словами, на залучення абонентів на сьогодні краще працює ефективність дій оператора в роздробі, виведення на ринок нових пакетів і послуг, які цікаві користувачам.

"Перенесення номера на сьогодні взагалі не є чинником конкурентної боротьби. Його динаміка - лише кілька тисяч абонентів за два місяці на ринку. А тепер для порівняння: лише "Київстар" підключає близько 330-350 тис. нових абонентів на місяць", - сказав Комаров.

Як повідомлялося, оператори за місяць обмінялися 5,8 тис. абонентами за послугою MNP, водночас 46,6% заявок не було задоволено.

Раніше Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації вирішила перевірити оператора мобільного зв'язку "Київстар" з огляду на заяви інших операторів про те, що компанія не відпускає абонентів у рамках послуги з перенесення абонентського номера (MNP). А пізніше - "Vodafone Україна", lifecell та "Тримоб" - щодо їхньої готовності до MNP.

Із 1 травня 2019 року клієнт будь-якого українського мобільного оператора може звернутися до центру обслуговування іншого мобільного оператора та подати заяву про бажання перейти до нього на обслуговування, зберігши свій номер.

Перенесення номера відбувається в будні протягом робочого часу. Єдина умова - абонент має бути зареєстрований у свого первинного оператора. Зареєструватися можна або онлайн, або в магазині свого оператора, надавши документи, що підтверджують особу. Контрактним абонентам проходити таку реєстрацію не потрібно.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Роботу в Україні вирішили припинити до 500 інтернет-провайдерів

Міноборони про запуск автоматичних відстрочок до 9 листопада: Працюємо, щоб отримати функціонал якомога швидше

Медіарух звернувся до Зеленського із закликом вжити заходів для припинення тиску на медіа

Vodafone і Google розширюють співпрацю за рахунок 10-річної угоди на суму понад $1 млрд

Петиція до Кабміну про збереження спрощеної системи оподаткування для інтернет-провайдерів набрала 25 тис. голосів

Meta презентувала ШІ-моделі для перетворення тексту та зображень у відео

"Vodafone Україна" після переговорів із власниками євробондів щодо реструктуризації відмовилася від їх продовження

Радником Федорова з впровадження ШІ та цифрових реформ став Лукас Ільвес

"Укртелеком" збереже тарифи на фіксований інтернет до кінця 2024 р.

Держкомтелерадіо фіксує збільшення випуску в Росії пропагандистських антиукраїнських видань

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА