17:24 01.07.2019

"Київстар" не вважає послугу з перенесення номера інструментом із перерозподілу абонентів

2 хв читати
"Київстар" не вважає послугу з перенесення номера інструментом із перерозподілу абонентів

Мобільний оператор компанія "Київстар" не вважає, що впровадження послуги перенесення абонентського номера (MNP) призведе до серйозного перерозподілу абонентів мобільного зв'язку між операторами, заявив журналістам президент компанії Олександр Комаров у Львові в суботу.

"Не думаю, що драматичний переділ ринку взагалі можливий. Він можливий лише в тому разі, якщо один з операторів перестане розвиватися. Оскільки якщо подивитеся на всі динаміки (перетікання абонентів - ІФ) останніх чотирьох-п'яти років в Україні, вони в принципі незначні. В Україні висока абонентська лояльність, низький середній чек", - зазначив він.

За його словами, на залучення абонентів на сьогодні краще працює ефективність дій оператора в роздробі, виведення на ринок нових пакетів і послуг, які цікаві користувачам.

"Перенесення номера на сьогодні взагалі не є чинником конкурентної боротьби. Його динаміка - лише кілька тисяч абонентів за два місяці на ринку. А тепер для порівняння: лише "Київстар" підключає близько 330-350 тис. нових абонентів на місяць", - сказав Комаров.

Як повідомлялося, оператори за місяць обмінялися 5,8 тис. абонентами за послугою MNP, водночас 46,6% заявок не було задоволено.

Раніше Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації вирішила перевірити оператора мобільного зв'язку "Київстар" з огляду на заяви інших операторів про те, що компанія не відпускає абонентів у рамках послуги з перенесення абонентського номера (MNP). А пізніше - "Vodafone Україна", lifecell та "Тримоб" - щодо їхньої готовності до MNP.

Із 1 травня 2019 року клієнт будь-якого українського мобільного оператора може звернутися до центру обслуговування іншого мобільного оператора та подати заяву про бажання перейти до нього на обслуговування, зберігши свій номер.

Перенесення номера відбувається в будні протягом робочого часу. Єдина умова - абонент має бути зареєстрований у свого первинного оператора. Зареєструватися можна або онлайн, або в магазині свого оператора, надавши документи, що підтверджують особу. Контрактним абонентам проходити таку реєстрацію не потрібно.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Нацрада закликала європейських партнерів внести телеграм-канал до переліку регульованих цифрових платформ

Телеграм відновив роботу офіційних українських ботів - Центр стратегічних комунікацій

У Мінкультури очікують саморегулювання від медійної спільноти

АМКУ запитав додаткову інформацію у справі про концентрацію DVL Telecom українських активів Turkcell

Власник прав на пісні Concord покращив пропозицію про купівлю конкурента Hipgnosis до $1,51 млрд

Turkcell оголосив про скасування арешту всіх активів в Україні - процес закриття угоди з NJJ триває

Росіяни пошкодили телевежу в Харкові, попередньо, ракетою Х-59, тривають роботи з відновлення мовлення

Суд скасував арешт 100% СК "Укртауеру", що належить Turkcell

CERT-UA розкрила плани хакерів Sandworm атакувати два десятки об'єктів критичної інфраструктури України

Маск: Заборона TikTok може суперечити свободі слова

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА