Близько половини опитаних українців спілкуються з бізнесами через месенджери, третина хочуть отримувати повідомлення про знижки
Близько половини опитаних українців (45%) вважають за краще взаємодіяти з компаніями за допомогою месенджерів, свідчать результати опитування, яке провела команда Rakuten Viber.
"45% респондентів взаємодіють із компаніями в месенджерах, ще 28% - на сайтах магазинів або маркетплейсів. На запитання "Де саме ви найчастіше спілкуєтеся з бізнесами?" відповіді розподілилися так: месенджери - 45%; сайти магазинів або маркетплейсів - 28%; телефонні дзвінки - 16%; SMS - 7%; електронна пошта - 4%", - зазначається в повідомленні пресслужби Rakuten Viber.
Результати опитування також показали, що 34% цікавляться знижками: 16% респондентів зазначили, що такі пропозиції корисно отримувати щотижня. Водночас 18% ніколи не хочуть отримувати інформацію про акції.
"Відповіді на запитання "З якою частотою вам справді корисно отримувати інформацію про акції від бізнесу?" розподілилися так: байдуже - 48%; з періодичністю в "ніколи" - 18%; щотижня - 16%; лише до свят - 7%; щомісяця - 5%; кілька разів на рік - 3%; лише до мого дня народження - 3%", - зазначено в повідомленні.
В опитуванні на офіційному каналі "Rakuten Viber Україна" взяли участь понад 35 тисяч користувачів. Ключова вікова група - 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45.