Українські політики витратили $6,6 млн на рекламу у Facebook за десять місяців 2020 року - рух "Чесно"

Витрати українських політиків на рекламу в соцмережі Facebook із початку 2020 року і до кінця жовтня, коли в країні відбулися місцеві вибори, досягли $6,6 млн, зазначено в матеріалі руху "Чесно".
"$6 600 000 - витрати українських політиків у 2020 році на рекламу у Facebook. Для порівняння, це трохи більше річного бюджету міста Дрогобича", - йдеться в повідомленні руху на сторінці у Facebook у середу.
Рекламу в цей період поширювали більше ніж 4 500 сторінок у Facebook та Instagram.
Сторінка "Політична партія "За Майбутнє" очолює топ за витратами - з серпня до жовтня витрачено майже $170 тис.
Партія "Слуга народу" посідає перше місце за сукупними витратами різних сторінок цієї політичної сили або кандидатів від неї - $880 тис.