Інтерфакс-Україна
11:18 17.07.2019

Зеленський вирушив з робочою поїздкою до Миколаївської та Харківської областей

2 хв читати

У середу, 17 липня, президент України Володимир Зеленський відбув з одноденною робочою поїздкою до Миколаївської та Харківської областей.

"У Миколаєві глава держави ознайомиться зі станом інфраструктури та умовами функціонування міжнародного аеропорту. Також Володимир Зеленський огляне покриття ділянки дороги М14 (Миколаїв - Кропивницький)", - повідомляє в середу вранці прес-служба глави держави.

Крім того, йдеться в інформації, Зеленський відвідає Миколаївський суднобудівний завод, де заслухає пропозиції щодо подальшого використання недобудованого крейсера "Україна" та ознайомиться зі станом виконання державної програми будівництва кораблів класу "корвет".

У Харкові президент України проведе робочу нараду з питань боротьби з незаконною природно-ресурсною господарською діяльністю в області.

Як повідомлялося, затверджена урядом України в листопаді 2017 року нова редакція держпрограми "корвет", ухвалена в 2011 році та заморожена в новій ситуації в країні у 2014 році, передбачає будівництво до 2028 року для ВМСУ чотирьох кораблів типу "корвет", здачу головного корабля замовнику намічено на 2022 рік.

Ракетний крейсер "Україна" (до 1998 року - "Адмірал флоту Лобов") закладено для ВМФ СРСР на Миколаївському "Суднобудівному заводі ім. 61 комунара" (нині - ДП "Миколаївський суднобудівний завод") у 1984 році, він мав стати четвертим кораблем проекту 1164 ("Атлант"). У 1990 році крейсер було спущено на воду, в 1996 році його добудову було призупинено у зв'язку з відсутністю фінансування. На різних етапах у Києві заявляли про плани добудови або продажу крейсера зарубіжним замовникам, зокрема Індії, КНР, РФ, проте ці плани так і не були реалізовані. Ступінь готовності військового корабля оцінювався у понад 90%, крейсер було частково обладнано артилерійським і радіотехнічним озброєнням. За деякими оцінками, утримання крейсера обходилося бюджету у майже $1 млн на рік.

ДП "Миколаївський суднобудівний завод", що входить до складу "Укроборонпрому" з 2011 року за рішенням уряду, – у минулому один із найбільших суднозаводів України, що випускав, зокрема, військові кораблі. Останніми роками суднозавод зазнає серйозних проблем із завантаженням замовленнями та кадрами.

Наприкінці жовтня 2017 року "Укроборонпром" поінформував про зупинення роботи ДП "Суднобудівний завод ім. 61 комунара" (нині - ДП "Миколаївський суднобудівний завод") у зв'язку з відсутністю рішення уряду про відновлення припиненої в лютому 2015 року компенсації витрат підприємства на утримання недобудованого крейсера "Україна" та оприлюднив звернення до органів влади, зокрема до секретаря РНБО Олександра Турчинова, з проханням посприяти у вирішенні ситуації з боргами на суднозаводі.

У липні 2018 року в "Укроборонпромі" заявили, що забезпечили погашення 1,9 млн грн заборгованості із заробітної плати на МСЗ і відновлюють роботу підприємства в стабільному режимі.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Волц про окуповані території України: Ми повинні запитати себе, чи це в наших національних інтересах

Прем'єр-міністр Індії: Нинішня ситуація надає можливість для змістовних і продуктивних переговорів між Україною і Росією

Стармер оприлюднив плани введення в Україну західних миротворців чисельністю понад 10 тис військовослужбовців – ЗМІ

Білий дім припинив фінансування "Радіо Свобода"

Нав'язувати Україні відмову від євроатлантичного курсу ніхто не має права - Чернєв

Угорська нація очікує від ЄС об'єднання, але без України, – Орбан

Партія "Європейська солідарність" заявляє про скасування раніше підписаного відрядження Порошенка до Брюсселя

ЗАЕС є проблемою як для російської, так і для української сторони – Зеленський

Питання територій після припинення вогню дасть можливість закінчити війну, але Україна не визнає окуповані райони російськими – Зеленський

Трамп поговорив з Путіним, заявляє про тисячі українських військових в російському оточенні, яким попросив зберегти життя

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА