Інтерфакс-Україна
14:42 30.08.2018

Рекламна "Центр Медіагруп" може придбати декілька компаній, заперечує наявність політичної підтримки

3 хв читати

ТОВ "Центр Медіагруп", що спеціалізується на рекламі на транспорті та понад десять років співпрацює з Київським метрополітеном, планує збільшити свою частку на ринку, зокрема за рахунок купівлі інших компаній, повідомив засновник компанії Павло Матвієнко.

"Наша частка ринку збільшуватиметься. Нині розглядаю можливість придбання кількох компаній. Упевнений, це посилить наші позиції", - сказав він в інтерв'ю "Главкому".

П.Матвієнко нагадав, що перший договір із Київським метрополітеном компанія уклала в 2007 році. Нині її частка в цьому сегменті ринку становить близько 10%: 2,9 тис. кв. м рекламних площ з усіх 30 тис. кв. м рекламних площ метрополітену.

Він також уточнив, що метрополітен має близько 25 контрагентів, з якими укладено договори на розміщення реклами.

Як повідомив засновник "Центр Медіагруп", він заснував цю компанію разом хірургом Іваном Березенком, батьком його друга і двоюрідного брата - народного депутата Сергія Березенка, який на той момент вирішив зайнятися бізнесом для кращого забезпечення сім'ї. "Проте час показав, що хірург він значно кращий, ніж бізнесмен, нині його компанія фактично під моїм управлінням", - зазначив П.Матвієнко.

При цьому він наголосив, що хороші позиції "Центр Медіагруп" на ринку жодним чином не пов'язані з політичним впливом його батька - народного депутата Анатолія Матвієнка - і С.Березенка (обидва - заступники голови фракції "Блок Петра Порошенка" у Верховній Раді - ІФ), які не мають жодного відношення до діяльності компанії.

"Ми свого часу працювали разом, в одній компанії, де він (С.Березенко - ІФ) займався адмініструванням та управлінням персоналом. Але в нас уже давно немає спільних проектів, він давно визначив для себе, що сфера його інтересів - політика", - сказав, зокрема, П.Матвієнко.

Він також нагадав, що в рекламі на транспорті, якою займається "Центр Медіагруп", політична реклама заборонена законом. На думку засновника компанії, велика кількість зовнішньої реклами різних партій підтверджує, що ринок взаємодіє за принципом вигоди, а не примусу.

П.Матвієнко прогнозує, що в 2019 році рекламний ринок Києва збереже темпи зростання на рівні 20-30%. "Спостерігатиметься підвищений попит на розміщення комерційної реклами на транспорті та в метрополітені. Причина - прийняті зміни в правилах розміщення зовнішньої реклами, через що носіїв звичних об'єктів зовнішньої реклами стало істотно менше в нульовій та першій форматній зоні", - вважає він.

Як уточнив бізнесмен, завдяки спільній із містом роботі лише в метрополітені кількість рекламних носіїв скоротилася до 8 тис. із 14 тис.

Він додав, що дефіцит якісного інвентарю та висока зайнятість площ передвиборною агітацією також сприятимуть припливу комерційних рекламодавців у транспортну рекламу.

Співвласник "Центр Медіагруп" також прогнозує подорожчання реклами вже від початку вересня цього року. "І не лише через зростання активності політичних партій, а й через одночасне збільшення обсягів розміщень у великих світових рекламних агентств, які оцінюють значущість транзитної реклами в Україні все вище", - пояснив він.

П.Матвієнко також висловився за часткове повернення до практики, що діяла до 2011 року, коли Київський метрополітен отримував кошти від реклами, тоді як на сьогодні всі вони надходять КП "Київреклама", а транспортні комунальні підприємства не отримують доходу і не зацікавлені в співпраці з рекламними компаніями.

Бізнесмен оцінив доходи комунального підприємства від реклами в Київському метрополітені більш ніж у 100 млн грн на рік, а середню рентабельність галузі - в 15%.

Виручка "Центр Медіагруп" у 2017 році зросла на 0,1% - до 4,77 млн грн, чистий прибуток становив 0,026 млн грн.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Вибори не мають бути частиною мирної угоди — Айвазовська

Тимошенко пропонує робочій групі відмовитися від ідеї виборів під час війни

Наразі немає жодних перспектив організувати національний референдум - Айвазовська

"Слуга народу" внесла зміни в кошторис партії і направить 92 млн грн на Сили оборони – голова фракції

Арахамія: робоча група має визначити можливість одночасного онлайн та офлайн голосування на виборах

В Україні зруйновано значну кількість виборчих дільниць - Корнієнко

Наступне засідання робочої групи з підготовки законів щодо проведення виборів під час війни відбудеться до 9 січня - Корнієнко

Робоча група з підготовки законів щодо проведення виборів під час війни засідатиме 26 грудня - Корнієнко

"Євросолідарність" наполягає на неприпустимості виборів під час воєнного стану та референдуму щодо територій – заява фракції

Два комітети Ради рекомендують профільним міністерствам робити екологічні оцінки при будівництві ВЕС — Климпуш-Цинцадзе

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА