Інтерфакс-Україна
14:42 30.08.2018

Рекламна "Центр Медіагруп" може придбати декілька компаній, заперечує наявність політичної підтримки

3 хв читати

ТОВ "Центр Медіагруп", що спеціалізується на рекламі на транспорті та понад десять років співпрацює з Київським метрополітеном, планує збільшити свою частку на ринку, зокрема за рахунок купівлі інших компаній, повідомив засновник компанії Павло Матвієнко.

"Наша частка ринку збільшуватиметься. Нині розглядаю можливість придбання кількох компаній. Упевнений, це посилить наші позиції", - сказав він в інтерв'ю "Главкому".

П.Матвієнко нагадав, що перший договір із Київським метрополітеном компанія уклала в 2007 році. Нині її частка в цьому сегменті ринку становить близько 10%: 2,9 тис. кв. м рекламних площ з усіх 30 тис. кв. м рекламних площ метрополітену.

Він також уточнив, що метрополітен має близько 25 контрагентів, з якими укладено договори на розміщення реклами.

Як повідомив засновник "Центр Медіагруп", він заснував цю компанію разом хірургом Іваном Березенком, батьком його друга і двоюрідного брата - народного депутата Сергія Березенка, який на той момент вирішив зайнятися бізнесом для кращого забезпечення сім'ї. "Проте час показав, що хірург він значно кращий, ніж бізнесмен, нині його компанія фактично під моїм управлінням", - зазначив П.Матвієнко.

При цьому він наголосив, що хороші позиції "Центр Медіагруп" на ринку жодним чином не пов'язані з політичним впливом його батька - народного депутата Анатолія Матвієнка - і С.Березенка (обидва - заступники голови фракції "Блок Петра Порошенка" у Верховній Раді - ІФ), які не мають жодного відношення до діяльності компанії.

"Ми свого часу працювали разом, в одній компанії, де він (С.Березенко - ІФ) займався адмініструванням та управлінням персоналом. Але в нас уже давно немає спільних проектів, він давно визначив для себе, що сфера його інтересів - політика", - сказав, зокрема, П.Матвієнко.

Він також нагадав, що в рекламі на транспорті, якою займається "Центр Медіагруп", політична реклама заборонена законом. На думку засновника компанії, велика кількість зовнішньої реклами різних партій підтверджує, що ринок взаємодіє за принципом вигоди, а не примусу.

П.Матвієнко прогнозує, що в 2019 році рекламний ринок Києва збереже темпи зростання на рівні 20-30%. "Спостерігатиметься підвищений попит на розміщення комерційної реклами на транспорті та в метрополітені. Причина - прийняті зміни в правилах розміщення зовнішньої реклами, через що носіїв звичних об'єктів зовнішньої реклами стало істотно менше в нульовій та першій форматній зоні", - вважає він.

Як уточнив бізнесмен, завдяки спільній із містом роботі лише в метрополітені кількість рекламних носіїв скоротилася до 8 тис. із 14 тис.

Він додав, що дефіцит якісного інвентарю та висока зайнятість площ передвиборною агітацією також сприятимуть припливу комерційних рекламодавців у транспортну рекламу.

Співвласник "Центр Медіагруп" також прогнозує подорожчання реклами вже від початку вересня цього року. "І не лише через зростання активності політичних партій, а й через одночасне збільшення обсягів розміщень у великих світових рекламних агентств, які оцінюють значущість транзитної реклами в Україні все вище", - пояснив він.

П.Матвієнко також висловився за часткове повернення до практики, що діяла до 2011 року, коли Київський метрополітен отримував кошти від реклами, тоді як на сьогодні всі вони надходять КП "Київреклама", а транспортні комунальні підприємства не отримують доходу і не зацікавлені в співпраці з рекламними компаніями.

Бізнесмен оцінив доходи комунального підприємства від реклами в Київському метрополітені більш ніж у 100 млн грн на рік, а середню рентабельність галузі - в 15%.

Виручка "Центр Медіагруп" у 2017 році зросла на 0,1% - до 4,77 млн грн, чистий прибуток становив 0,026 млн грн.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Порошенко привітав ЗСУ і закликав владу всі можливі ресурси спрямовувати на потреби оборони

"Євросолідарність" закликала Зеленського ветувати держбюджет-2026 рік, щоб підняти виплати військовим

Кличко заявив про політичний тиск і переслідування місцевої влади столиці

Сибіга заявив про суттєвий прогрес у питанні використання заморожених російських активів

Глава МЗС Італії вважає участь в ініціативі PURL "передчасною"

Україна отримала запрошення від американської сторони відвідати США найближчим часом для продовження переговорів - Сибіга

Генсек НАТО: союзники продовжать невпинно підтримувати Україну

Кличко вручив нагороди від столиці захисникам і захисницям до Дня ЗСУ

Нардеп Тарасенко: у Держбюджеті-2026 передбачено майже 19 млрд грн на ветеранську політику

"Батьківщина" закликає створити коаліцію та уряд національної єдності - Тимошенко

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА