Інтерфакс-Україна
22:13 17.11.2022

У Києві в четвер зафіксовано антирекорд із відключень електроенергії

2 хв читати
У Києві в четвер зафіксовано антирекорд із відключень електроенергії

У четвер, 17 листопада, у Києві зафіксовано антирекорд за обсягом відключень – вони становили понад 500 МВт (за звичайного споживання 1000-1200 МВт – ЕР), повідомив СЕО постачальника енергоресурсів YASNO Сергій Коваленко.

"Цілий день у Києві діють екстрені відключення, систему обмежили майже на 523 МВт. Це відключення – антирекорд за весь час. Але від нас вони не залежать – зараз у енергетиків завдання забезпечити критичну інфраструктуру та стабілізувати систему, щоб не було ще більших пошкоджень", – написав він на своїй фейсбук-сторінці у четвер пізно ввечері.

При цьому він зазначив також зростання кількості звернень до контакт-центру YASNO і мережевих операторів.

"За останні дні до нас тільки по Києву надійшло понад 87 тисяч дзвінків, до колег - більш як 184 тисячі. Навіть в рази збільшені контакт-центри не здатні впоратися з піковими навантаженнями, коли протягом години надходить 10-15 тис. дзвінків", описав ситуацію Коваленко.

Водночас він пояснив, що "коли летять ракети над головою, то немає відповіді, коли вдасться повернути світло".

Водночас він закликав споживачів не плутати екстрені та стабілізаційні відключення.

"Відключення на те й екстрені, що ми не знаємо, коли вони завершаться і як довго триватимуть. Ці відключення не можна підлаштувати під потребу населення", - пояснив керівник компанії.

За його словами, оцінку того, як швидко відновлять мережі після екстрених відключень, проводять енергетики, залучені до ремонтних робіт, які з питань безпеки не поширюють інформацію про ураження та статус ремонтів.

Він зазначив, що оператори зможуть прийняти скаргу на те, що після прильоту світло відключено вже тривалий час, але допомогти навряд чи зможуть.

"Енергопостачання після екстрених відключень відновлюється лише за вказівкою", – наголосив Коваленко.

Проте він порадив дізнаватися про поточний статус відключень на сайті YASNO, у її чаті та в чатах колег із мереж, а також писати компанії або мережевим операторам у приватні повідомлення сторінок у соцмережах, оскільки це більш ефективно, ніж очікувати на підключення до оператора телефонії.

"У діджитал каналах ваш запит фіксується і вам обов'язково відпишуть", – запевнив голова YASNO.

При цьому він висловив подяку операторам та адмінам соцмереж, які у будь-яких ситуаціях намагаються допомогти споживачам.

"Хочу сказати велике дякую всім дівчатам  та хлопцям на першій лінії, які так само іноді без світла, іноді з укриття, 24/7 намагаються допомогти нашим (і не тільки нашим клієнтам) з іхніми питаннями. Навіть коли ми не маємо відповідей на ці питання", – резюмував Коваленко.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Зеленський говорив з лідерами країн Коаліції охочих, щоб вони не знижували підтримку України після рішення ЄС про кредит

Вплив Орбана на євроінтеграцію України є частиною виборчих процесів в Угорщині, переконаний Зеленський

Зеленський: Бачимо сигнали від деяких партнерів щодо допомоги повернути українських полонених і дітей з РФ

Зеленський про прямий діалог Європи з РФ в разі непогодження мирної угоди: Треба ще поборотися за формат з США

Зеленський про нібито бажання РФ завершення війни: Знаєте як буває - хоче, але не може

Зеленський: Партнери поки не готові давати ліценції на ППО, а ракети притримували після залякувань російськими дронами

Сибіга: Швеція надає Україні $200 млн прямої бюджетної підтримки у 2026 році

Молдова збільшить кількість пунктів пропуску для автобусів та вантажівок – Кулеба

Зеленський очікує заміни командувача ПвК "Південь" Карпенка після ворожих атак по Одеській області

Україна не зможе фінансувати армію у 800 тис. військових після війни, часткове фінансування партнерами є частиною гарантій безпеки – Зеленський

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА