12:59 18.07.2022

Вакантність у ТРЦ Києва становить 19% - UTG

2 хв читати
Вакантність у ТРЦ Києва становить 19% - UTG

Середньозважена вакантність у ТРЦ Києва збільшилася з 11,5% у грудні 2021 року до 18,7% у липні 2022 р., повідомили у пресслужбі Української торгової гільдії (UTG) агентству "Інтерфакс-Україна".

Як повідомляється в аналітичному звіті, найбільше зростання показника спостерігається в регіональних об'єктах, де вакантність становить 24%, на другому місці – окружні ТРЦ, у яких кількість порожніх приміщень становить близько 22%.

"Основною причиною стрімкої появи вільних площ у галереях є зупинка роботи міжнародних ритейлерів у зв'язку з воєнним станом та відсутністю поставок нового товару. Такі оператори займали великоформатні площі та фактично виконували якірну функцію, займаючи за класичною схемою до 30% торгової галереї" - повідомила директор компанії UTG Євгенія Локтіонова.

Серед міжнародних брендів, які наразі ще не ухвалили рішення про відновлення роботи української частини мережі, вона назвала таких операторів, як група Inditex, H&M, McDonald's, New Yorker.

Ще однією причиною зростання вакантності є зміна споживчих настроїв: з початком російського вторгнення в українців виникло відторгнення товарів агресора. Тому російські ритейлери, такі як O'stin, Gloria Jeans, Befree, Love Republic, які також займали великоформатні магазини в торгових галереях ТРЦ, покидають нашу країну", - повідомила Локтіонова.

З її слів, зростанню вакантності сприяють проблеми з логістикою у міжнародних операторів, складнощі з оплатою валютного товару материнським міжнародним компаніям. Все це призводить до уповільнення експансії або навіть зупинки інвестицій. Ритейлери оптимізуються, закриваючи малоприбуткові магазини, концентруючи увагу на успішних.

Складні часи переживає сегмент розваг/спорту. Ці якорі лише почали відновлюватися після ковідних обмежень, і тепер потрапили під новий виток, пов'язаний із безпекою. Як відомо, після теракту у Кременчуці є заборона на проведення дитячих свят у ТРЦ.

Аналітики UTG прогнозують, що вакантність у ТРЦ найближчим часом навряд чи вдасться зменшити.

"Однак у майбутньому так чи інакше в Україну поступово приходитимуть нові бренди, які допоможуть заповнити галереї, як це було у 2014 році", - зазначила Локтіонова.

Вона додала, що тоді відбувся відтік першої хвилі російських брендів, а в країну активно почали заходити турецькі та польські мережі. Саме за рахунок їхньої популярності у населення та великих форматів вдалося заповнити торгові об'єкти.

Компанія UTG створена у 2001 році. Розробила понад 1,3 тис. концепцій об'єктів нерухомості. За роки роботи за участю компанії здано в оренду 4,7 млн кв. м. комерційних площ в Україні.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

США готуються підписати контракти на озброєння для України на $6 млрд

"Укрзалізниця" тимчасово змінить рух приміських потягів через обстріл Харківщини

Канада вітає повернення депортованих до РФ дітей і сприятиме поверненню ще тисяч

Україна і Японія обговорили створення спецтрибуналу для РФ за воєнні злочини

Кулеба вітає доповідь Московського механізму ОБСЄ щодо свавільного утримання РФ українських цивільних осіб

Учасники завтрашнього "Рамштайну" обговорять, як допомогти Україні подолати складнощі, що накопичилися за час відсутності американської підтримки

Данія збільшить військову підтримку України ще на 4,4 млрд данських крон у 2024 році

Українська авіація завдала за добу ударів по 8 місцях скупчення окупантів

Оборонний пакет США потрібно направити в Україну якнайшвидше - розмова Зеленського з американськими партійними лідерами

Окупанти за добу завдали чотири ракетних і 50 авіаударів по Україні, обстріляли понад 110 населених пунктів

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА