Інтерфакс-Україна
12:25 13.01.2021

Чат-ботом "Укрзалізниці" за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів

1 хв читати
Чат-ботом "Укрзалізниці" за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів

Чат-ботом АТ "Укрзалізниця" (УЗ) з функцією продажу квитків за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів компанії.

Згідно з повідомленням прес-служби УЗ у середу, перший квиток за допомогою нового сервісу було куплено за маршрутом Київ - Вінниця.

Як повідомлялося, "Укрзалізниця" 12 січня запустила власний пілот чат-боту з функцією продажу квитків у месенджерах Viber (ukr_railway) і Telegram (@Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot), у першому релізі доступний для поїздів категорії "Інтерсіті+".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Українська делегація на чолі з Зеленським прибула до Флориди на зустріч із Трампом

Фінансова підтримка з боку Канади включає гарантії для МФІ і відстрочення платежів за боргом України

"Київтеплоенерго" розгорнуло мобільні пересувні котельні для обігріву київських лікарень - КМДА

Ворожий БпЛА спричинив пожежу в житловому будинку в Одесі - ОВА

Зеленський анонсував наступну розмову з партнерами після переговорів з Трампом

Сили оборони відбили з початку доби 117 ворожих атак - Генштаб

Генштаб спростував інформацію про захоплення ворогом Гуляйполя й Мирнограда і половини Костянтинівки

Волонтери УЧХ працювали на п’яти локаціях у Києві після ракетно-дронової атаки РФ

Зеленський обговорив із європейськими лідерами ключові документи, які будуть обговорюватися з Трампом

Гуляйполе й Мирноград не перебувають під контролем росіян - ЦПД

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА