Лише 13% поломок смартфонів гарантійні, 73% механічні, ще 12% "утопленики"
Мобільний оператор "Vodafone Україна" проаналізував статистику звернень покупців, які застрахували свої смартфони під час купівлі в магазинах Vodafone Retail за програмою "СмартОК".
Найчастішою причиною звернень у 2019-2020 роках були механічні ушкодження телефону - 73% усіх застрахованих смартфонів, які принесли для ремонту або отримання виплат до магазинів Vodafone Retail. Вони пережили падіння з висоти, удар або були механічно пошкоджені іншими предметами.
Ще 12% клієнтів втопили свій смартфон. При цьому лише 13% застрахованих смартфонів пережили гарантійну поломку й тільки 2% смартфонів стали жертвами крадіжки або інших протиправних дій.
Як зазначається в повідомленні оператора, у 2019 році кожен четвертий смартфон був проданий зі страховкою, яка охоплює більшість популярних причин виходу телефону з ладу: механічне ушкодження, контакт із рідиною, гарантійні поломки, крадіжки.
Згідно зі статистикою страхової компанії-партнера Vodafone Retail, близько 45% власників смартфонів випадково розбивають екран.
"Кожен другий власник смартфону у світі розбивав його дисплей. У 50% випадків це випадкове випадання з рук, 32% - випадання з кишені, 27% - падіння з колін під час вставання. Рідше екран смартфону розбивається через те, що гаджет кинули в стіну, - лише 5% випадків", - зазначається в повідомленні.
При цьому майже 23% власників "розумних" телефонів продовжують використовувати їх, незважаючи на дисплей, який ріже їм пальці. Близько 42% користувачів заявляють, що висока вартість заміни скла стала головною причиною відмови в заміні екрана.