У Маріуполі припинено діяльність шахрайського call-центру, щоденний прибуток якого становив понад 50 тис. грн

У Маріуполі припинено діяльність шахрайського сall-центру, в якому працювали 35 людей.
"Шахраї телефонували громадянам під виглядом працівників банку і виманювали реквізити банківських карток. Отримавши доступ до рахунків, викрадали з них кошти. Прибуток зловмисників становив понад 50 тис. грн щодня", - повідомив відділ комунікації поліції Донецької області.
Викрито 35 працівників call-центру на чолі з організатором, 24-річним жителем Маріуполя.
Як зазначено в прес-релізі, зловмисники відкрили офіс у центрі міста, замаскувавши його під інтернет-магазин. Дзвінки здійснювали з використанням IP-телефонії, телефонували за кордон, зокрема до Російської Федерації.
"Оператори представлялися співробітниками відділу моніторингу банківської установи і під різними приводами дізнавалися персональні дані потерпілих. У подальшому встановлювали контроль над їхніми рахунками і списували з них гроші на картку організатора угруповання", - повідомили в поліції.
Учасники злочинної групи користувалися у своїй діяльності спеціальними алгоритмами, в яких роз'яснюється, як вести розмову для досягнення мети - наприклад, якщо "жертва" відмовляється надавати паролі. Підозрювані дотримувалися конспірації, спілкувалися щодо роботи виключно в одному з месенджерів.
"Поліцейські зібрали докази протиправної діяльності фігурантів. Під час обшуку в call-центрі вилучено 64 одиниці комп'ютерної техніки, сім-картки, засоби зв'язку, які використовувалися для вчинення злочинів, а також записи з "рекомендаціями" щодо виманювання особистої інформації", - йдеться в повідомленні.
За фактом порушено кримінальне провадження за ч. 4 ст. 190 (шахрайство) Кримінального кодексу України. Санкція статті передбачає покарання у вигляді позбавлення волі терміном від 5 до 12 років із конфіскацією майна.