15:56 26.03.2019

Кількість користувачів Instagram в Україні в 2018 році зросла на 50,7%

2 хв читати
Кількість користувачів Instagram в Україні в 2018 році зросла на 50,7%

Кількість українських користувачів соцмережі Instagram у 2018 році зросла на 50,7% - до 11 млн (7,3 млн у 2017 році).

Такі дані дослідження української аудиторії соцмережі Instagram оприлюднило комунікаційне агентство PlusOne на сайті.

За його прогнозами, до кінця 2019 року обсяг української аудиторії Instagram може наблизитися до показників Facebook.

"У 2018 році мобільний додаток Instagram був №1 в Україні за кількістю завантажень серед додатків соцмереж", - зазначає агентство.

Згідно з дослідженням PlusOne, із 42,2 млн жителів України інтернетом користується близько 21,4 млн, із них 11 млн користуються Instagram.

За даними агентства, найактивніше Instagram користуються в Чернівцях, Києві та обласних центрах Західної України.

Лідером із використання Instagram, згідно з дослідженням, є Чернівці (проникнення 71,51%). На другому місці - Київ (68,15%), третьому - Тернопіль (64,02%), четверте місце посідає Івано-Франківськ (63,73%), на п'ятому - Львів (63,29%). Одеса посіла шосту позицію з результатом 60,3%. В інших обласних центрах показники нижче за 60%. Найменший рівень проникнення Instagram - у Миколаєві (39,07%), Чернігові (33,86%) і Запоріжжі (33,53%).

"Україна посідає десяте місце у світі за кількістю жінок, які користуються Instagram, - 58,27% від загальної кількості українських Instagram-користувачів", - зазначають в PlusOne.

При цьому 2,6 млн користувачів заходять в Instagram із використанням iOS, 8,5 млн - через Android, близько 100 тис. - з використанням обох операційних систем.

Найбільш популярні бренди терміналів серед українських Instagram-користувачів - Samsung (3 млн користувачів), Xiaomi та iPhone (по 2,5 млн) і Huawei (1,6 млн).

Як зазначають у PlusOne, в дослідження не включено дані на тимчасово окупованих територіях країни.

Аналіз підготовлено на основі даних з рекламного кабінету Facebook, Google, Держстату, Factum Group, Digital 2019 reports from Hootsuite, We Are Social та Appannie.

PlusOne - комунікаційне агентство з восьмирічним досвідом роботи на ринку діджитал- маркетингу.

Як повідомлялося, Instagram з 19 березня тестує функцію вбудованих покупок у додатку.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Зеленський: Потрібно, щоб Євросоюз приєднався до санкцій проти тіньового флоту РФ

Зеленський привітав країни Балтії з завершенням процедури від’єднання енергосистем від російської енергомережі

Очікуються обмеження потужності е/е для промисловості та бізнесу у понеділок

Умєров оголосив про запуск революційного проєкту "Лінія Дронів"

Ворог вдарив КАБ по Дергачівській громаді Харківщини, знеструмлені майже 2 тис. абонентів – Синегубов

Окупанти продовжують обстрілювати Дніпропетровську область, є поранені

Окупанти обстріляли прифронтовий Степногірськ, пошкоджені будинки

У Херсоні жінка отримала поранення внаслідок залітання ворожого дрона в квартиру

Від неспівпадіння позицій США та України з мирної угоди виграє тільки Путін, переконаний Зеленський

Документи з Плану перемоги України можуть лежати в основі плану Трампа, вважає Зеленський

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА