Бренд Apple знову став найдорожчим у світі
Рейтинг найдорожчих брендів світу, який складає журнал Forbes, очолила компанія Apple. Видання відзначає, що компанія стала лідером за цим показником у восьмий раз поспіль
Журнал оцінив вартість бренду Apple в $ 182,8 млрд, за рік цей показник виріс на 8%.
Друге місце, як і рік тому, посів бренд Google, який оцінили в $ 132,1 млрд із показником зростання 30% за рік. У 2017 році Google також отримала друге місце - $ 101,8 млрд, продемонструвавши збільшення вартості бренду 23% за рік.
На третьому місці - Microsoft ($ 104,9 млрд), на четвертому - Facebook ($ 94,8 млрд; + 29%). Аmazon ($ 70,9 млрд; + 31%) потіснила з п'ятого місця бренд Coca-Cola, який оцінили в $ 57,3 млрд із річним зростанням 2%. Далі розташувалися Samsung ($ 47,6 млрд), Disney ($ 47,5 млрд), Toyota ($ 44,7 млрд) і замикає десятку лідерів 2018 року AT & T з оцінкою бренду в $ 41,9 млрд.
Видання з посиланням на дані компанії Canaccord Genuity зазначає, що в останньому кварталі 2017 року Samsung Electronics продала більше смартфонів, ніж Apple, хоча тій вдалося за останні два місяці року реалізувати 29 млн апаратів. Однак 87% прибутку на ринку смартфонів завдяки виходу нового iPhone X отримала Apple. Різниця в прибутку зумовила і різницю в оцінці бренду, пише Forbes.
Сукупна вартість топ-100 світових брендів склала близько $ 2,15 трлн, замикає рейтинг компанія KFC з оцінкою бренду $ 7,4 млрд.
Найбільше зростання продемонстрували за рік компанії Netflix ($ 11,5 млрд; + 35%) і PayPal ($ 7,5 млрд; + 33%).
Кількість американських компаній в топ-100 зменшилася в порівнянні з минулим роком з 56 до 54. Німеччину в ньому представили 12 брендів, по сім брендів належать компаніям з Німеччини та Японії.