"Київстар" очікує від АМКУ офіційних рекомендацій про здешевлення дзвінків абонентам фіксованого зв'язку

Провідний український оператор мобільного зв'язку "Київстар" очікує від Антимонопольного комітету України (АМКУ) отримання офіційних рекомендацій про коригування тарифів на вихідні дзвінки власних абонентів на номери абонентів фіксованого зв'язку України, що містять, на думку відомства, ознаки зловживання монопольним становищем.
"Ми поки що не отримали від АМКУ офіційного розпорядження. Щойно буде отримано оригінал документа, компанія його уважно вивчить і прийме рішення відповідно до законодавства України", - сказала агентству "Інтерфакс-Україна" прес-секретар компанії Ірина Леличенко.
За її словами, "Київстар" формує збалансовані тарифні пропозиції, які враховують ринкову конкуренцію і реальні потреби клієнтів.
"Для дзвінків на фіксовані мережі у "Київстару" вже кілька років діє одне з найбільш вигідних комерційних пропозицій - пакет" 30 хвилин на міські номери ", де ціна хвилини становить всього 35 копійок з усіма податками. Даний пакет хвилин можуть підключити будь-які клієнти масового ринку , незалежно від своїх діючих тарифних планів ", - додала І.Леліченко.
Як повідомлялося, АМКУ на засіданні 30 червня встановив ознаки зловживання в тарифах "Київстар" на вихідні дзвінки власних абонентів на номери абонентів фіксованого зв'язку - 1,75 грн і 1,50 грн за хвилину. Комітет рекомендує "Київстару" застосувати єдиний підхід для визначення тарифів як на дзвінки власних абонентів на мережі операторів мобільного зв'язку, так і на мережі операторів фіксованого зв'язку.
"Київстар" - український оператор телекомунікацій, надає послуги зв'язку і передачі даних на основі широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, зокрема 3G. Послугами оператора користуються 25,3 млн абонентів мобільного зв'язку і близько 814 тис. Клієнтів фіксованого інтернету.
"Київстар" у січні-березні 2016 року збільшив показник EBITDA на 43% порівняно з аналогічним періодом 2015 року - до 1,83 млрд грн, а його чистий операційний дохід оператора зріс на 12% - майже до 3,5 млрд грн.
Національна комісія, що здійснює держрегулювання в сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ), з 1 жовтня знизила ставку інтерконекту між мережами з 0,36 грн/хвилина до 0,23 грн/хвилина і анонсувала подальше зниження цієї ставки. "Київстар" розкритикував це рішення регулятора, тоді як найбільшої оператор фіксованого зв'язку "Укртелеком" підтримав, в свою чергу заявляючи про завищені ставки "Київстару" на дзвінки абонентам фіксованого зв'язку.