13:23 02.02.2016

Яценюк окреслив завдання скоротити час у дорозі нового контейнерного потягу до 10 діб

2 хв читати
Яценюк окреслив завдання скоротити час у дорозі нового контейнерного потягу до 10 діб

Прем'єр-міністр України Арсеній Яценюк окреслив завдання перед "Укрзалізницею" та учасниками руху нового контейнерного поїзда так званим "Новим шовковим шляхом" до 10 діб.

"Це дозволить нам скоротити витрати на транзит і прискорити його",- сказав він під час наради в "Укрзалізниці" у вівторок.

Прем'єр також доручив Міністерству інфраструктури провести в Астані всі необхідні переговори щодо проходження кордонів, швидкості проходження поїзда, і всіх невирішених питань.

"Зараз вартість перевезення одного контейнера близько $5,5 тис., це, зізнатися, дещо дорожче, ніж традиційний шлях через РФ. Але якщо ми зможемо повністю завантажувати склад, ми знизимо вартість перевезення", - сказав А. Яценюк.

Голова департаменту комерційної роботи ПАТ "Укрзалізниці" Юрій Меркулов додав, що вже є розуміння як завантажувати потяги і, прогнозно, він вийде у зворотній бік України наприкінці лютого.

Як повідомлялося, Мінфраструктури спільно з ПАТ "Укрзалізниця" 15 січня запустили демонстраційний рейс контейнерного поїзда за цим маршрутом, так званого "Нового шовкового шляху".

Тестовий рейс нового контейнерного поїзда, запущений 15 січня 2016 року за маршрутом Україна – Грузія – Азербайджан – Казахстан – Китай (через Каспійське і Чорне моря), дістався до Китаю на 16-й день шляху – у ніч з 30 на 31 січня 2016 року.

За словами міністра інфраструктури Андрія Пивоварського, цей потяг - це одна з альтернатив для доставки вантажів між Китаєм і країнами Азії, з одного боку, і країнами Європи, з іншого. Рейс буде конкурентоспроможний і за термінами доставки (рух у дорозі - 10-12 днів в один напрямок), і за ціною порівняно з маршрутами через Росію.

Цей маршрут є новим напрямком "Шовкового шляху" і альтернативою, що надасть можливість перенаправити вантажопотоки в східному напрямку в обхід території Росії. Він передбачає поромні переправи Чорного і Каспійських морів (Іллічівськ - Батумі і Алят - Актау-Порт) і має бути конкурентною порівняно з традиційним сухопутним маршрутом.

В українському уряді також очікують приєднання до проекту Туркменістану та його розвитку в напрямку поставок палива, зокрема, зрідженого газу і нафтопродуктів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА