Ощадбанк впорався з піковим навантаженням на відділення в Києві та області

Державний Ощадбанк (Київ) впорався з піковим навантаженням на відділення в Києві та області, яке спостерігалося останні кілька днів.
"Усі відділення банку в Києві та області працюють на приймання комунальних платежів у режимі продовженого дня та будуть працювати у вихідні. Ми ще раз приносимо щирі вибачення за тимчасові незручності!", - повідомила прес-служба банку в п'ятницю.
Згідно з повідомленням, уже до вечора 19 листопада всі відділення фінустанови працювали за подовженим графіком, а деякі – до останнього клієнта.
"Для розуміння ситуації просимо вас зважати на значне зростання обсягів платежів: у 2014 році Ощадбанк щомісяця проводив близько 1,6 млн. комунальних платежів у Києві та області, а наразі проводить близько 2,9 млн. платежів. Кількість інформаційно-платіжних терміналів збільшено із 97 шт. у 2014 році до 1,2 тис. шт. у 2015 році", - йдеться в повідомленні.
Згідно з повідомленням, нині система працює стабільно з повним завантаженням.
"Щогодини банк приймає понад 40 тис. платежів. Запевняємо, що, працюючи продовжений день та у вихідні, ми повністю виправимо ситуацію з чергами у відділеннях", - йдеться в повідомленні.
Як повідомлялося, 19 листопада Ощадбанк поінформував, що з огляду на перевантаження його інформаційної системи тимчасово скоротив кількість операційних вікон, що приймають комунальні платежі у відділеннях Києва та області.
Фінустанова здійснює роботу з універсалізації операційних вікон: щоб кожен операціоніст міг надати клієнтові обслуговування з будь-якого питання в кожному операційному вікні. Метою цього проекту, що перебуває в режимі тестування, має стати значне прискорення обслуговування у відділеннях та зменшення черг.
Ощадбанк засновано у 1991 році. Його єдиним власником є держава. Згідно з даними Нацбанку України, на 1 жовтня 2015 року за розміром загальних активів Ощадбанк посідав друге місце (156,596 млрд грн) серед 123 банків, що діяли в країні.