Інтерфакс-Україна
09:49 20.11.2015

Ощадбанк у Києві захлинувся з прийомом комунальних платежів

2 хв читати
Ощадбанк у Києві захлинувся з прийомом комунальних платежів

Ощадбанк (Київ) у зв'язку з перевантаженням його інформаційної системи тимчасово скоротив кількість операційних вікон, що приймають комунальні платежі у відділеннях Києва та області, повідомив банк у четвер.

"Ми змушені ухвалити рішення про тимчасове скорочення кількості операційно-касових вікон для відновлення роботи системи, що призвело до збільшення черг у відділеннях... Прийміть щирі вибачення за завдані незручності", – зазначає Ощадбанк.

Представник агентства "Інтерфакс-Україна" під час спроби оплатити комунальні платежі в четвер в регіональному управлінні банку в Києві о 13:30 отримав 316-й номер, тоді як у цей час обслуговувався тільки 74-й, а до 16:00 черга дійшла лише до 205-го номера. Проблеми були і напередодні, однак здійснити платіж вдалося за кілька годин.

Фінустанова пояснює, що проводить роботу з універсалізації операційних вікон: щоб кожен операціоніст міг надати клієнту обслуговування з будь-якого питання в кожному операційному вікні. Метою цього "пілотного проекту", що перебуває в режимі тестування, як зазначається в релізі, має стати значне прискорення обслуговування у відділеннях та зменшення черг, він поки що в режимі тестування.

Ощадбанк уточнює: готуючись до періоду оплати комунальних послуг у листопаді, він максимально збільшив кількість операційних вікон для прийому платежів: у Києві (з 700 до 1300) і успішно проводив тестування.

"На жаль, факт отримання платіжних квитанцій громадянами із запізненням – з 16.11.2015 - значно збільшив одночасне звернення клієнтів до відділень Ощадбанку з метою оплати квитанцій. Паралельно зі збільшенням кількості вікон це призвело до перевантаження системи", – пояснює фінустанова.

Для забезпечення оплати комунальних платежів банк вирішив продовжити на годину робочий день усіх відділень у Києві та області, а також забезпечити роботу відділень Києва та області у вихідні дні 21 та 22 листопада для прийому комунальних платежів.

Крім цього, від ГІОЦ і КМДА отримано підтвердження, що у зв'язку з пізньою розсилкою квитанцій знижку на оплату комунальних послуг у Києві надаватимуть до 25 листопада 2015 року замість стандартного 20-го.

"Наразі всі підрозділи Ощадбанку і компанії-партнера, якій встановлено програмний комплекс для проведення комунальних платежів через операційно-касові вікна і кіоски самообслуговування, працюють у посиленому режимі для якнайшвидшого відновлення обслуговування клієнтів у повному обсязі", – зазначає фінустанова, не уточнюючи назви партнера.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА