Інтерфакс-Україна
12:11 16.06.2015

Корпоратизація "Укрзалізниці" перебуває на завершальній стадії – директор із реформування

2 хв читати
Корпоратизація "Укрзалізниці" перебуває на завершальній стадії – директор із реформування

Корпоратизація Державної адміністрації залізничного транспорту України ("Укрзалізниця") перебуває на завершальній стадії, і створення акціонерного товариства "Українська залізниця", як і раніше повідомлялося, планується до осені поточного року.

Як повідомив директор із реформування, майнової та правової політики "Укрзалізниці" Євген Кравцов в ексклюзивному інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна", у рамках створення самого АТ вже розроблена корпоративна структура системи управління, триває робота над внутрішніми документами, порядком у рішень. Система зміниться досить сильно, додав він.

"Однак те, що нам залишилося зробити,- це набагато більший обсяг роботи. У нормативній частині необхідно прийняти ще багато підзаконних актів. Також нагадаю, що зі створенням АТ серйозно зміниться система державного управління, під це необхідно прописати кілька документів. Обсяг роботи попереду досить серйозний", - зазначив він.

За словами Є. Кравцова, у короткостроковій перспективі необхідно поточний порядок роботи підлаштувати під нову організаційну структуру.

"На сьогоднішній день спостерігається цікава ситуація, коли в наявності державна адміністрація, яка є і держорганом і де-факто центром холдингової структури, що займається щоденним управлінням галуззю в оперативному режимі, тоді як часто державні галузі виконують стратегічну функцію. У світовій практиці, навіть у держсекторі, завжди створюються корпоративні структури, які реалізують бізнес-функції", - сказав Є. Кравцов.

На його думку, більша частина функцій, які сьогодні виконує "Укрзалізниця" як держорган, має перейти до міністерства, а в майбутньому - до органів, що регулюватимуть залізничну галузь (Національна комісія з регулювання у сфері транспорту, Агентство залізничного транспорту – ІФ).

"В акціонерного товариства "Українська залізниця" мають залишитися лише бізнес-функції. Наше завдання на перших етапах саму модель роботи підлаштувати під структуру акціонерного товариства. Також ми розуміємо, що різко перейти від однієї структури до іншої не можна, тому процес буде плавним, а в подальшому будуть відбуватися більш серйозні зміни. Якщо говорити структурно, ми передбачаємо зміну самої структури ринку, виділяється окремо інфраструктурна складова, складова перевізника та вагонна складова", - зазначив Є. Кравцов.

Він додав, що, насамперед, необхідно юридично виділити інфраструктурну складову і, на цьому етапі передбачається, що це буде акціонерне товариство "Українська залізниця", а в подальшому передбачається виділити тягову складову і вагонні компанії у вигляді субхолдингу.

"При правильному менеджменті структура має виглядати саме так. Схожа структура реалізована на Deutsche Bahn, вона показала себе як ефективна", - резюмував Є. Кравцов.

Повний текст інтерв'ю з Є. Кравцовим буде опубліковано на веб-сайті агентства "Інтерфакс-Україна".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Прем'єр Гренландії виступає проти візиту членів адміністрації Трампа на острів

У "Дії" пропонують обрати склад нацжурі на "Євробачення-2025"

Генштаб ЗСУ вказує на скорочення площі українського контролю в Курській області, за даними DeepState вона не змінилася

Уповноважена з гендерної політики задекларувала 838,4 тис. грн доходів за 2024 рік, її чоловік - 7,5 млн грн доходів

ЦПК: Офіс генпрокурора не звільнив жодного з 74 прокурорів, у яких МОЗ виявило і скасувало фейкову інвалідність

Закрита зустріч між представниками США та РФ почалася в Саудівській Аравії

Конституційний суд поновив на посаді прем'єра, в.о. президента Південної Кореї Хан Док Су

Внаслідок збройної агресії РФ в Україні загинули 604 дитини

ГУР оприлюднює дані 14 російських музейників, які займаються пропагандою та сприяють викраденню українських культурних цінностей

Окупанти обстріляли Дніпропетровську область, є пошкодження інфраструктури

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА