Інтерфакс-Україна
16:06 18.07.2013

Київ знайде компроміс із ПЗЗ, і міська електричка працюватиме у звичайному режимі - заступник голови КМДА

2 хв читати

У Київській міській державній адміністрації (КМДА) упевнені, що міська електричка буде і далі ефективно працювати.

"Якісь гроші ми зараз заплатили. Ми знайдемо компроміс із залізницею, електричка працюватиме, і ми вийдемо на свої 10 вагонів. Але потрібно провести сесію Київради", - заявив заступник голови КМДА Михайло Костюк журналістам.

"Електричка коштує місту 7 млн ​​грн на місяць, а отримуємо ми 1 млн грн, а 6 млн грн у нас підвисали в повітрі", - пояснив він.

У цьому зв'язку виникає питання про необхідність підвищення тарифів на проїзд в електричці, однак "для початку потрібно зрозуміти, наскільки ми впевнені в тих витратах, які нам виписує залізниця", зазначив заступник голови КМДА.

Крім того, міською електричкою їздять пільговики, і питання про компенсацію вартості їх проїзду, а також заборгованості Києва перед ПЗЗ мали розглядати на засіданні Київради.

"Я розумію залізницю - їм не платять, чому вони мають ремонтувати? Але з іншого боку - не можна робити заручниками киян, електричка доволі популярна", - наголосив М.Костюк.

Він висловив упевненість, що найближчим часом кількість потягів на міській електричці буде доведено до десяти.

Раніше заступник начальника держпідприємства "Південно-Західна залізниця" (ПЗЗ) з рухомого складу і матеріально-технічного забезпечення Іван Антонюк заявив, що заборгованість міста перед залізницею продовжує зростати, і якщо 1 січня 2013 р. вона становила близько 47,2 млн грн, то на 1 липня збільшилася до 61,4 млн грн.

"Враховуючи те, що у нас в обороті в приміському сполученні близько 48-50 потягів, ремонтувати власним коштом ще й міські електропотяги ми не можемо", - наголосив І.Антонюк.

У зв'язку з цим, на сьогодні електропоїзд, який не відповідає правилам технічної експлуатації, ПЗЗ не може випустити на лінію, оскільки, за словами І.Антонюка, головним є гарантування безпеки пасажирів.

"Якщо ми не впевнені в якості - ми не можемо цей потяг випустити на лінію. Але протягом останніх півтора-двох місяців в експлуатації перебуває вісім-дев'ять, а з 4 липня сім електропоїздів міської електрички", - повідомив він.

І.Антонюк наголосив, що за умови правильної експлуатації періодичність курсування електропоїздів міської електрички становить 16-17 хвилин, проте якщо з експлуатації виводиться два-три потяги, ця періодичність збільшується удвічі-втричі і становить 30-40-50 хвилин.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Молдова звернулась по екстрену енергетичну допомогу до Румунії через атаки на енергосистему України – ЗМІ

Італія надасть EUR30 млн на відбудову Одеської дитячої лікарні

В Херсоні без світла та тепла 40 тис. абонентів, влада шукає можливості децентралізованого теплопостачання

Ліквідовано наслідки ворожих обстрілів у трьох районах на Київщині – ДСНС

Атакований СБУ танкер "тіньового флоту" Kairos сів на мілину в територіальних водах Болгарії – ЗМІ

Американці та українці узгодили рамки безпекових домовленостей та обговорили необхідні засоби стримування для підтримання тривалого миру – Держдеп

Заступник Рубіо різко розкритикував країни ЄС після зустрічі в НАТО, а Маск закликав розпустити Євросоюз

Нічний обстріл РФ змусив три АЕС України зменшити потужність, а ЗАЕС на 30 хв втратила зв’язок з мережею – МАГАТЕ

Окупанти атакували дроном цивільне авто в Сумській області, поранено двох чоловіків

Кіберкорпус ГУР атакував провідну логістичну компанію РФ до Дня ЗСУ - джерела

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА