10:15 29.03.2013

Противники спецмита на авто намагаються заблокувати їх введення через суд

3 хв читати
Противники спецмита на авто намагаються заблокувати їх введення через суд

Всеукраїнська асоціація автоімпортерів і дилерів (ВААІД) слідом за позовом партнерів юридичної фірми "Легато" Олександра Величка та Юрія Філя про неправомірність публікації оголошення Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі (МКМТ) про введення спецмита на автомобілі без публікації тексту самого рішення має намір оскаржувати саме рішення про введення спецмита.

"Якби ми зараз подали позов проти самого рішення МКМТ, це означало б, що тим самим ми визнаємо наявність цього рішення, повний зміст якого не було оприлюднено, як вимагає законодавство. З іншого боку, ВААІД має намір оскаржити саме це рішення (коли його буде оприлюднено - ІФ) і вже готує низку позовів", - повідомив агентству "Інтерфакс-Україна" генеральний директор ВААІД Олег Назаренко.

Згідно з інформацією в Держреєстрі судових рішень, Окружний суд Києва 25 березня відкрив провадження у справі на підставі адміністративного позову двох фізосіб (О.Величка та Ю.Філя - ІФ) до МКМТ про визнання її бездіяльності та дій протиправними.

Попереднє засідання суду призначено на 11 квітня.

Згідно з текстом адміністративного позову, який має агентство "Інтерфакс-Україна", позивачі просять суд визнати бездіяльність МКМТ у частині неопублікування рішення (про введення спецмит - ІФ) неправомірною.

"Вважаємо, що МКМТ скоїла протиправну бездіяльність, а саме: не оприлюднила рішення МКМТ від 28 квітня 2012 року", - йдеться у позові.

Крім того, виходячи з цього, позивачі також просять визнати протиправними дії МКМТ і Мінекономрозвитку щодо публікації оголошення про ухвалене рішення.

Як повідомлялося, 14 березня опубліковано рішення МКМТ, ухвалене ще 28 квітня 2012 року, про введення з 13 квітня цього року терміном на три роки спеціальних мит на імпорт до країни нових легкових автомобілів із бензиновими двигунами об'ємом 1000-1500 куб. см у розмірі 6,46% і 1500-2200 куб. см - 12,95% незалежно від країни походження та експорту.

Ініціаторами розслідування стали ПАТ "ЗАЗ", ПрАТ "Єврокар" та дочірнє підприємство "Автоскладальний завод №2" ПАТ "Автомобільна компанія "Богдан Моторс".

Прем'єр-міністр України Микола Азаров назвав цей захід тимчасовим, до поліпшення ситуації в автовиробництві.

Водночас представництво ЄС в Україні поширило заяву, в якій зазначається, що рішення України матиме вкрай руйнівний вплив на експорт автомобілів з ЄС, і закликало Україну скасувати це рішення.

За інформацією ВААІД, на засіданні Ради з торгівлі товарами СОТ 25 березня ЄС, США та Японія висунули вимогу Україні або відстрочити набуття чинності рішення про введення спецмита, або скасувати його.

Міністр економічного розвитку і торгівлі Ігор Прасолов зазначив під час брифінгу 27 березня, що уряд за допомогою спецмита на імпортні автомобілі має намір налагодити гарантовані плани виробництва вітчизняних автомобілів.

Водночас ВААІД у своєму прес-релізі зазначає, що "співробітники МЕРТ надають міністру недостовірну інформацію".

"Зниження автовиробництва в Україні не пов'язане зі зростанням імпорту, а було, по-перше, зумовлене зняттям зі складання та переведенням на імпорт самими власниками українських автозаводів тих іномарок, які ще у 2008 році нібито вироблялися в Україні та ввійшли в статистику автовиробництва в 2008 році", - наголошується в прес-релізі.

При цьому у ВААІД зазначають, що зниження автовиробництва пропорційне зниженню авторинку загалом (скорочення обсягів автопродажу в Україні).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА