Одна з версій авіакатастрофи в Донецьку - теракт, заявляє заступник генпрокурора

Слідчі розглядають як одну з версій авіакатастрофи в Донецьку теракт, заявив заступник генерального прокурора Віктор Войцишен.
На брифінгу в п'ятницю у будівлі Донецької обласної прокуратури він зазначив, що, окрім раніше названих чотирьох версій, розглядається також версія про теракт та версія змін метеоумов.
У свою чергу заступник глави СБУ Володимир Породько повідомив: "У слідчій групі працюють два співробітники слідчого відділу Донецької області, вони займаються конкретним питанням можливого знаходження на борту літака предметів, які не повинні там бути (легкозаймисті речовини, вибухонебезпечні предмети - ІФ).
В.Войцишен також повідомив, що версія теракту розглядається, оскільки на рейсі були три незареєстровані пасажири.
Він також зазначив, що метеовишка, за яку зачепився літак перед аварією, не могла бути причиною авіакатастрофи. "Він просто її трохи зачепив", - зазначив заступник генпрокурора.
За його даними, чорні ящики з борту літака вже вилучено. "Їх поки що не розкривали. Їх надано для роботи фахівцям", - розповів В.Войцишен.
Він також повідомив, що аналіз крові членів екіпажу не виявив у них ознак алкогольного сп'яніння.
За даними начальника Головного слідчого управління МВС України Василя Фаринника, літак Ан-24, що розбився, мав льотний сертифікат до 5 квітня 2013 року. Під час брифінгу він також зачитав інформацію, що літак, який розбився, здійснив 32 645 посадок та налітав 7,6 тис. годин.
За словами В.Фаринника, всі пасажири, які перебували в літаку, були застраховані, термін дії договору страхування - до 31 грудня 2013 року. "Відомостей, на скільки (на яку суму - ІФ) були застраховані пасажири, у нас наразі немає", - зазначив начальник ГСУ.
За його словами, нині в Одеському аеропорту вилучається вся документація, пов'язана з польотом літака, що розбився.
Як повідомлялося, в середу о 18.24 літак Ан-24, що виконував рейс Одеса-Донецьк, здійснив аварійну посадку в Міжнародному донецькому аеропорту ім. С.Прокоф’єва. Літак зачепився крилом за 10-метрову метеовишку, після чого перекинувся і впав. Під час падіння літак розвалився на дві частини.
За уточненими даними, на борту були 52 людини, зокрема вісім членів екіпажу. П’ятеро людей загинули, ще дев’ятеро (за іншими даними - восьмеро) перебувають у лікарнях.
Рейс був чартерним, і всі пасажири були футбольними уболівальниками та летіли на матч Ліги чемпіонів у Донецьку між "Шахтарем" та дортмундською "Боруссією".
Зазнав аварiї лiтак 1973 року випуску.
За фактом аварiї лiтака розпочато кримiнальне провадження. Вiдомостi про факт авiакатастрофи внесено до Єдиного реєстру досудових розслiдувань iз квалiфiкацiєю ч. 3 ст. 276 (порушення правил безпеки руху повiтряного транспорту, що викликає загибель людей).
Державiаслужба призупинила роботу авiакомпанiї "Пiвденнi авiалiнiї".
Авiакомпанiю "Пiвденнi авiалiнiї" створено в 1999 роцi. Здiйснює перевезення пасажирiв на регулярнiй i чартернiй основi. До флоту авiакомпанiї входять чотири типи повiтряних суден: SAAB-340B, Embraer-500, Як-42Д та Ан-24РВ.