Громадські організації занепокоєні спробами відновити рекламу сигарет у магазинах та супермаркетах

Керівники проекту "Україна без тютюнового диму" занепокоєні спробами представників тютюнового лобі відновити рекламу в магазинах і супермаркетах.
"Вже є спроби повернути повністю закон назад і відновити рекламу в місцях продажу. Це закон 11170, депутата Артем Синиці (фракція Партії регіонів), який не приховує того, що він вніс цей закон на вимогу, або на прохання, чотирьох тютюнових кампаній", - заявив координатор проекту "Україна без тютюнового диму", представник громадського об'єднання "Життя" Андрій Скіпальський на прес-конференції в понеділок у Києві.
О.Скіпальський також зазначив, що наразі профільний комітет Верховної Ради ще цей законопроект не розглядав.
У свою чергу керівник проекту "Київ без тютюнового диму", директор Інституту медіа-права Тарас Шевченко відзначив небезпеку повернення ситуації (повернення реклами сигарет у торгових точках - ІФ) навіть без внесення змін до закону.
"Ми знаємо, в якій країні ми живемо. Після того, як закон набуває чинності, його виконують краще, а потім потроху все скочується в набагато гіршу ситуацію", - зазначив Т.Шевченко.
За його словами, за прикладами далеко ходити не треба, так, заборона реклами алкоголю в друкованих виданнях, окрім спеціалізованих, спочатку виконувалася, а зараз "спеціалізованими" стали вже всі газети і журнали - друкують реклами алкоголю, незважаючи на те, що закон забороняє це робити.
Як відомо, 16 вересня 2012 року вступив в силу закон про заборону реклами, спонсорства та стимулювання продажу тютюнових виробів.